زود باش زود باش .

زود باش

آموزش دكلره مو

آموزش دكلره مو

دكلره مو يك فرآيند حذف رنگ از موهاست؛ اين كار براي اصلاح رنگ موها، اصلاح خطاهاي رنگ، يا حتي تغيير رنگ كلي موها انجام مي‌شود. به خصوص هنگامي كه موها از قبل رنگ شده‌اند، احتمالاً نياز خواهيد داشت تا آن رنگ را حذف كنيد تا به رنگ مورد نظر دست يابيد. در ادامه مطلب هر آن‌چه در مورد دكلره مو بايد بدانيد را آورده‌ايم.

انواع پودر دكلره

پودرهاي دكلره معمولاً حاوي تركيبات شيميايي مانند ازن، پراكسيد هيدروژن، و تركيبات كمكي مي‌باشند. با توجه به نوع فرمولاسيون و هدف استفاده، انواع مختلفي از پودرهاي دكلره مو وجود دارند. برخي از انواع پودرهاي دكلره مو عبارتند از:

1. پودر دكلره بر پايه پراكسيد هيدروژن (پراكسيد):

   - اين نوع پودرها حاوي پراكسيد هيدروژن هستند كه به عنوان عامل اكسايش براي حذف رنگ موها عمل مي‌كند.

   - پراكسيد هيدروژن باز كننده لايه‌هاي رنگي موهاست و رنگدانه‌ها از بين مي‌برد.

   - اين پودرها در درجات مختلف (مثل ??، ??، ?? و ?? ولوم) براي تغيير سطح اكسايش موها در دسترس هستند.

2. پودر دكلره بر پايه ازن (Non-Peroxide):

   - پودرهاي دكلره بر پايه ازن از ازن به عنوان عامل اصلي براي حذف رنگ موها استفاده مي‌كنند.

   - اين نوع پودرها عمدتاً براي حذف رنگ‌هاي تيره‌تر و مواردي كه به پراكسيد هيدروژن حساس هستند، مناسب هستند.

   - به دليل عدم استفاده از پراكسيد هيدروژن، ممكن است كمتر آسيب به ساختار مو ايجاد كنند.

3. پودر دكلره تقويت‌كننده (Enhanced):

   - پودرهاي دكلره تقويت‌كننده معمولاً حاوي مواد تقويت‌كننده و مرطوب‌كننده مو مانند پروتئين‌ها و روغن‌هاي طبيعي هستند.

   - اين پودرها به منظور كاهش خطر آسيب به ساختار موها و حفظ رطوبت طبيعي آنها طراحي شده‌اند.

4. پودر دكلره موهاي حساس (For Sensitive Hair):

   - اين نوع پودرها براي موهايي كه به عوامل شيميايي حساس هستند، طراحي شده‌اند.

   - ممكن است حاوي مواد ملايم‌تر و مرطوب‌كننده باشند تا آسيب كمتري به موها در هنگام دكلره وارد شود.

5. پودر دكلره براي از بين بردن رنگ زنده (Color Remover Powder):

   - اين پودرها براي حذف رنگ‌هاي زنده و نقش‌هاي شيميايي از موها استفاده مي‌شوند.

   - عمدتاً از تركيبات شيميايي مانند سولفات هيدروژن و مواد آلاينده‌كننده استفاده مي‌كنند.

هرچند كه اين پودرها به عنوان راهي براي تغيير رنگ موها استفاده مي‌شوند، اما توجه به دستورالعمل هر محصول و انجام تست آلرژي اهميت دارد. همچنين، در صورت عدم اطمينان از انجام اين فرآيند به صورت حرفه‌اي، بهتر است به يك آرايشگر يا كارشناس مراجعه كنيد.

آموزش دكلره مو

اما چطور موها را دكلره كنيم؟ در ادامه، آموزش گام به گام دكلره مو را مشاهده مي‌كنيد:

 مواد لازم:

  1. كيت دكلره يا رنگ مو
  2. كاسه‌هاي مخصوص مخلوط مواد شيميايي
  3. فرچه مخصوص رنگ مو
  4. دستكش پلاستيكي
  5. كاور سر
  6. شانه مو يا برس پلاستيكي
  7. شامپو و نرم‌كننده مناسب

 مراحل دكلره:

1. خواندن دستورالعمل: قبل از شروع هر چيزي، دستورالعمل كيت يا مواد دكلره را به دقت بخوانيد و دستورالعمل توليد كننده را دنبال كنيد.

2. پوشيدن دستكش و كاور سر: براي حفاظت از پوست دست‌ها و صورت، دستكش و كاور سر بپوشيد.

3. تهيه مواد دكلره: مواد دكلره را طبق دستورالعمل آماده كنيد. معمولاً بايد بخش‌هاي مختلفي از مواد را با هم مخلوط كنيد.

4. تقسيم موها: موها را به بخش‌هاي كوچك تقسيم كنيد. اين كار باعث مي‌شود مواد دكلره بهتر و به‌طور يكنواخت در موها جا بيافتد.

5. اعمال مواد دكلره: مواد دكلره را با استفاده از شانه يا برس پلاستيكي روي موها متناسب با دستورالعمل اعمال كنيد. مطمئن شويد كه موهايتان به‌طور كامل مخلوط شده و پوشيده شده‌اند.

6. زمان انتظار: بر حسب دستورالعمل، زماني كه مواد دكلره روي موها باقي مانده است، صبر كنيد. اين زمان بستگي به نوع مواد و همچنين نوع موها دارد.

 

7. شستشو و استفاده از كانديشنر: مواد دكلره را با دقت و كاملاً شستشو دهيد. سپس از نرم كننده مرطوب‌كننده استفاده كنيد تا موها نرم و لطيف باقي بمانند.

توجه: دكلره مو فرآيندي شيميايي است و نياز به دقت و دانش دارد. در صورتي كه اطمينان نداريد يا احساس مي‌كنيد كار را نمي‌توانيد به خوبي انجام دهيد، بهتر است به يك آرايشگاه يا هنرمند حرفه‌اي مراجعه كنيد.

اصول مراقبت از موهاي دكلره

مراقبت از موهاي دكلره شده بسيار مهم است تا با حفظ رطوبت، لطافت و سلامت آنها از آسيب به ساختار موها جلوگيري شود. در زير تعدادي از نكات مراقبت از موهاي دكلره شده را مي‌يابيد:

1. استفاده از شامپوي مناسب: از شامپوها و محصولات آرايشي مخصوص موهاي دكلره شده استفاده كنيد. اين محصولات علاوه بر تميز كردن موها، به حفظ رنگ آنها كمك مي‌كنند.

2. استفاده از نرم‌كننده‌ي مرطوب‌كننده: انتخاب يك كانديشنر مرطوب‌كننده و مناسب براي موهاي دكلره شده مهم است. اين محصول باعث نرمي و لطافت موها مي‌شود و از خشكي جلوگيري مي‌كند.

3. استفاده از ماسك مو تغذيه‌كننده: يكبار در هفته، از ماسك مو يا تركيبات تغذيه‌كننده مو استفاده كنيد تا موها به رطوبت و تغذيه مناسب دست پيدا كنند.

4. استفاده از حفاظت‌كننده حرارت: در صورت استفاده از دستگاه‌هاي حرارتي مانند سشوار يا اتو مو، از محافظت‌كننده حرارت براي موها استفاده كنيد تا از آسيب حرارتي جلوگيري شود.

5. استفاده از محصولات با SPF: مواجهه با نور UV مي‌تواند باعث از بين رفتن سريع‌تر رنگ موها شود. بنابراين از محصولات حاوي عامل حفاظتي در برابر اشعه UV استفاده كنيد.

6. شستشو با آب خنك: موهاي دكلره شده نسبت به آب گرم حساس‌تر هستند. بنابراين موها را با آب خنك شستشو دهيد تا دوام رنگ مو بيشتر شود.

7. استفاده از مواد حاوي آنتي‌اكسيدان‌ها: آنتي‌اكسيدان‌هاي موجود در محصولات مراقبت از مو مي‌توانند از اثرات مخرب نور UV محافظت كنند و به حفظ رنگ موها كمك كنند. يكي از بهترين محصولات با اين ويژگي، روغن آرگان است.

8. كم‌كردن شستشو: موها را به‌طور متناوب كمتر بشوييد تا مدت بيشتري رنگ موها بماند. همچنين بلافاصله پس از دكلره، 48 تا 72 ساعت به موها اجازه دهيد تا رنگ تثبيت شده و بافت موها قوي‌تر شود.

با رعايت اين نكات، مي‌توانيد از زيبايي و سلامت موهاي دكلره شده خود به مدت طولاني‌تري لذت ببريد.

سخن پاياني

فرآيند دكلره يا رنگ كردن موها، اگر با دقت و با رعايت دستورالعمل‌ها انجام شود، معمولاً ايمن است و خطري براي موها ايجاد نمي‌كند. اما مهم است بدانيد كه فرآيند دكلره موها پتانسيل آسيب به ساختار موها و حتي سوختگي موها را دارد؛ بنابراين استفاده از محصولات با كيفيت و استاندارد اهميت زيادي دارد. پودر دكلره ونتي پيو يكي از بهترين و ايمن‌ترين محصولات موجود در بازار ايران است كه شما مي‌توانيد آن را به راحتي از وبسايت ونتي پيو تهيه كنيد.

 

https://www.indiegogo.com/individuals/36023331

https://www.mixcloud.com/SuzanDiane4/

https://www.sbnation.com/users/SuzanDiane4

https://hubpages.com/@suzandiane

https://unsplash.com/@suzandiane4

https://www.evernote.com/shard/s389/sh/a41f7087-0e43-5dc9-5a12-5d03e0ce8196/iFUI7pGriFY0is03ro-ONrrvZ7YOgfSsQTA3oN-rGQbFiI0aibg7Kv-_Yg

https://www.liveinternet.ru/stat/ventipiu.com/

https://coub.com/e92f98328de3288edd80

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/65e18c0a-3215-4c3b-83f6-8d53ad3d9142/Suzan-D

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/SuzanDiane4

https://www.spreaker.com/user/17446357

https://justpaste.it/9vxbb

https://www.atlasobscura.com/users/suzandiane4

https://www.reverbnation.com/artist/suzandiane4

https://www.viki.com/users/suzandiane4_683/about

https://www.pubpub.org/user/elle-bush

https://independent.academia.edu/ElleBush

https://open.mit.edu/profile/01HGGA1AWPZYTW3SRXGHNCACYK/

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۰۷:۰۸ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)

انتخاب مناسب ترين مدل نرده آهني

انتخاب مناسب ترين مدل نرده آهني

 

انتخاب و قيمت نرده آهني در واقع شامل نكات بسياري مي‌شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه‌‌‌‌هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه‌‌‌‌هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده آهني آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده آهني را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب‌‌‌‌هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش نرده آهني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ‌‌‌‌هاي ساده اي مانند حفاظ‌‌‌‌هاي سرنيزه اي استفاده كنيد. اگر شما در خارج از شهر زندگي مي‌كنيد، نرده آهني مي‌تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي‌شود. شما همچنين مي‌توانيد از حفاظ‌‌‌‌هاي سنگين استفاده كنيد.

 

انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه

 

شما ميتوانيد از انواع حفاظ نرده بالكن فرفورژه براي اين كار استفاده كنيد. دقت داشته باشيد كه حفاظ نرده بالكن فرفورژه هم مانند نرده هاي بخش هاي ديگر متفاوت هستند و مي توانند مانند نرده ديوار شامل انواع بسيار زيادي باشند. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه استفاده از حفاظ نرده بالكن فرفورژه به شما چه كمكي خواهد كرد. اين نرده ها در واقع در عين اينكه امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد اما بايد بدانيد كه نكته مهم اين است كه اين نوع نرده ها در واقع براي تراس و بالكن مورد استفاده هستند و اين تراس و بالكن هم در معرض ديد همگان قرار دارد. آنچه كه بايد بدانيد اين است كه در عين زيبايي بتوانيد امنيت را نيز براي خانه خود ايجاد كنيد.

حفاظ نرده تراس فرفورژه به شكل نيزه

 

يكي از انواع حفاظ هايي كه ميتوانيد به عنوان حفاظ نرده بالكن فرفورژه از آن استفاده كنيد انواعي است كه مانند يك نيزه زار خواهند بود و شما ميتوانيد ارتفاع آن ها را عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين نوع نرده ها در عين حال اينكه به شما يك نماي زيبا خواهند داد به شما اين امكان را مي دهند كه كار خود را در اين زمينه انجام دهيد و به راحتي هرآنچه كه بايد را داشته باشيد. دقت كنيد كه نه تنها براي خانه، بلكه ميتوانيد براي ساختمان هاي تجاري نيز از آنها استفاده كنيد. دقت داشته باشيد كه شايد مهمترين بخش در انتخاب يك خانه و ساختمان تجاري همين امنيت باشد پس حفاظ نرده بالكن فرفورژه از اهميت بسياري برخوردار است.

خريد حفاظ درب آپارتمان و انواع آن

 

حفاظ درب جهت تقويت در منزل و حفاظتي كه به حفاظ آكاردئوني ، حفاظ درب آپارتمان مدل جديد ، حفاظ كشويي كركره اي ، نرده درب ورودي و حفاظ پشت درب ضد سرقت معروف است براي ايجاد امنيت در ساختمان و ورودي ها طراحي شده كه برخي پيچيده و برخي ساختار ساده تري دارند. درب آكاردئوني از ساده ترين و مستحكم ترين سازه هاي جلوي درب حفاظتي ميباشد .

با نصب درب آكاردئوني مي توان از ورود سارقين به داخل ساختمان جلوگيري كرد و قيمت درب آكاردئون با توجه به طرح حفاظ ها متفاوت است و بر اساس متر مربع مي باشد. در واقع حفاظ آكاردئوني از درب هاي ضد سرقت محسوب مي شود كه قابل نصب در هر فضايي است.

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد.

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۵:۴۵ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)