زود باش زود باش .

زود باش

3 دلیل برای اینکه تجارت شما به این نام مجاز نمی باشد نیاز دارد

3 دلیل برای اینکه تجارت شما به این نام مجاز نمی باشد نیاز دارد

در این مقاله ، ما اهمیت استفاده از این نام مجاز نمی باشد در تجارت را بررسی می کنیم.

بسیاری از حقایق نگران کننده در مورد اینترنت در دنیای امروز وجود دارد ، از جمله این واقعیت که امروزه نقض داده ها بیشتر دیده می شود ، مجرمان اینترنتی احتمالاً مرتکب جرایم مختلف به روش های قدیمی و جدید می شوند. آنها برای ورود به حریم خصوصی افراد از حیله گری استفاده می کنند

طبق آمار موجود و رسمی ارائه شده توسط مقامات مختلف ، میزان داده های به خطر افتاده به سرعت در حال افزایش است. واقعیت ناراحت کننده دیگر این است که اکثر شرکت ها و مشاغل آمادگی کامل برای آزار و اذیت اینترنتی و هک کردن را ندارند - حتی اگر در مقابل این نوع تهدیدات سایبری اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند. برای شرکت ها مهم است که در امنیت سایبری فعال باشند و قبل از وقوع یک فاجعه اقدامات احتیاطی را انجام دهند.

 

 

 

شبکه خصوصی مجازی (این نام مجاز نمی باشد) یکی از مهمترین ابزارها برای محافظت از سازمان ها و مشاغل در برابر نقض داده ها است. همانطور که فرانسیس دین در مجموعه این نام مجاز نمی باشد کسب و کار توضیح می دهد ، همه باید از این نام مجاز نمی باشد استفاده کنند - اما دلایل خاصی وجود دارد که چرا یک تجارت خاص باید از این نام مجاز نمی باشد شرکتی استفاده کند.

 

 

 

سه دلیل مهم بودن این نام مجاز نمی باشد برای تجارت

 

 

دسترسی از راه دور

 

 

دفتر شما یک شبکه دارد. در این شبکه می توانید به چاپگرها دسترسی پیدا کنید ، به منابع IT متصل شوید ، داده ها را انتقال دهید و موارد دیگری که خود و تجارتتان به خوبی از آنها آگاه هستید. شما فکر می کنید کل این شبکه ایمن است و از تیم شما در برابر وب سایت های مشکوک محافظت می کند.

 

اما اگر در شرایط خاصی مانند همه گیری همه گیر دنیا که می خواهید استخدام کارمندان را از راه دور و بصورت آنلاین برای تجارت خود شروع کنید ، چه می کنید؟ هر کسی که در سایت کار می کند می تواند به راحتی به شبکه دفتر دسترسی پیدا کند ، اما کارمندان از راه دور برای ورود به سیستم ایمن نیستند - بنابراین برای دسترسی از راه دور به این نام مجاز نمی باشد نیاز دارید.

 

استفاده از این نام مجاز نمی باشد به این معنی است که کارمندان از راه دور شما از هر کجا با دسترسی به اینترنت به شبکه دفتر شما دسترسی دارند. سپس آنها به منابع مورد نیاز برای انجام وظایف خود دسترسی خواهند داشت و داده های کسب و کار شما همچنان محافظت می شود.

 

کسب و کار

کنترل دسترسی

 

 

به زبان ساده ، کنترل دسترسی کنترل کسی است که به چه چیزی دسترسی دارد. بدون کنترل دسترسی مناسب ، ممکن است افراد برای انجام کار دسترسی کافی نداشته باشند و در حالی که همه مشغول انجام کار هستند ، هرگونه تداخل و مشکلی ممکن است بوجود آید ، یا افراد اشتباه بیش از حد دسترسی داشته باشند.

 

سیستم های کنترل دسترسی (مانند این نام مجاز نمی باشد) با ارزیابی اسناد لازم ، کاربران را تأیید و تأیید می کنند - تأیید شخصی یا دسترسی شخصی یا برنامه از طریق شاکی ، و تأیید سطح دسترسی و مجوزهای مناسب مرتبط با نام کاربری یا آدرس این نام مجاز نمی باشد ، سرور دسترسی و تأیید IP دقیقاً می تواند این کنترل را پیکربندی کند.

 

در نهایت ، این کنترل دسترسی به شما امکان می دهد تا محیطی امن برای تجارت خود ایجاد کنید تا بتوانید بدون نگرانی و استرس تمام فعالیت های خود را ردیابی و ردیابی کنید.

 

 

 

حفاظت از فضای مجازی

 

 

این نام مجاز نمی باشد یک راه حل عالی برای محافظت از داده های کسب و کار شما است. با استفاده از این نام مجاز نمی باشد در شبکه های خود ، می توانید شبکه ها را بسیار قوی تر و ایمن تر کنید. هر دستگاهی که به اینترنت متصل باشد می تواند از این نام مجاز نمی باشد استفاده کند تا بخشی از یک شبکه خصوصی باشد.

 

دستگاه ها می توانند از دستگاه های استاندارد مصرف کننده مانند دوربین ها گرفته تا سنسورهای تخصصی صنعتی یا سایر ابزارهای عملیاتی که بیشتر با آنها آشنا هستید ، باشند. با استفاده از این نام مجاز نمی باشد به عنوان راه حل امنیت سایبری خود ، می توانید شبکه خصوصی خود را برای ارتباطات ایمن ایجاد کنید - و می توانید از حملاتی که به دنبال تغییر یا سرقت اطلاعات حساس کسب و کار هستند جلوگیری کنید.

 

 

 

راه حل مناسب پیدا کنید

خواه یک شرکت بزرگ باشید که اهداف خود را در مکان های مختلف مدیریت می کند ، یا تیم کوچکی از فریلنسرها را که دوست دارند در کافه ها کار کنند مدیریت می کنید - برای اطمینان از اینکه اطلاعات کسب و کار شما اشتباه نیست ، به این نام مجاز نمی باشد مورد نیاز خود بروید. حساب های ایمیل و فضای ذخیره سازی ابری یک هدف بالقوه برای هکرها است. اما استفاده از این نام مجاز نمی باشد می تواند امنیت را بازگرداند.

 

ماموریت Chitaاین نام مجاز نمی باشد این است که دنیای شما را به طور قابل اعتماد و یکپارچه متصل کند ، و یک تجربه آنلاین ایمن و ایمن را فراهم کند. سرور دسترسی Openاین نام مجاز نمی باشد از بدو تأسیس توسط بیش از 50 میلیون نفر در سراسر جهان بارگیری شده است و به عنوان یک استاندارد صنعتی واقعی شناخته شده است. Access Server برای مشاغل کوچک و متوسط ??طراحی شده است ، اما همچنین دارای ظرفیت مقیاس دهی هزاران نفر است. بنابراین صرف نظر از اندازه سازمان و اهداف نهایی شما برای تجارت ، Access Server می تواند به شما کمک کند تا به مکانی که می خواهید بروید.

برای اطلاعات بیشتر به chitaاین نام مجاز نمی باشدمراجعه کنید

http://chitaاین نام مجاز نمی باشد.com/2021/04/27/%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۴:۱۵ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)