زود باش زود باش .

زود باش

بیوگرافی بیلی ایلیش

بیوگرافی بیلی ایلیش

Billie Eilish Pirate Baird O'Connell بیلی ایلیش (/ ?a?l?? / EYE-lish؛ [1] متولد 18 دسامبر 2001) خواننده و ترانه سرا آمریکایی است. وی برای اولین بار در سال 2015 با اولین آهنگ خود "Ocean Eyes" مورد توجه قرار گرفت ، بیوگرافی بیلی ایلیش که متعاقباً توسط Darkroom به عنوان شرکت تابعه Interscope منتشر شد. این ترانه توسط برادرش فینئاس اوکانل ، که با او در موسیقی و برنامه های زنده همکاری می کند ، عکس بیلی ایلیش برای پروفایل نوشته و تهیه شده است. اولین EP او ، با من لبخند نزن (2017) با موفقیت روبرو شد و در 15 ، ایالات متحده ، انگلیس ، کانادا و استرالیا قرار گرفت.

x2_nwut.jpg

اولین آلبوم استودیویی الیش ، وقتی همه خوابیم ، کجا می رویم؟ (2019) ، اولین بار در بالای بیلبورد 200 ایالات متحده ، به شماره یک در انگلیس رسید ، و یکی از پرفروش ترین آلبوم های سال 2019 شد. پنجمین تک آهنگ آلبوم "Bad Guy" اولین آهنگ شماره یک او در Billboard Hot 100 شد در سال 2020 ، او آهنگ تم "No Time to Die" را برای فیلم جیمز باند به همین نام اجرا کرد ، که در بالای جدول تک آهنگ های انگلستان قرار گرفت. آهنگ های بعدی او "همه چیزهایی که می خواستم" ، "آینده من" ، "بنابراین من هستم" و "قدرت شما" در 10 لیست برتر ایالات متحده و انگلستان قرار گرفتند. بهترین آهنگ های بیلی ایلیش

الیش چندین نشان افتخار دریافت کرده است ، از جمله هفت جایزه گرمی ، دو جایزه موسیقی آمریکایی ، دو رکورد جهانی گینس ، سه جایزه موسیقی ویدیویی MTV و دو جایزه بریت. وی جوانترین فرد و دومین فرد در تاریخ است که چهار رده اصلی گرمی را در همان سال کسب کرده است: بهترین هنرمند جدید ، رکورد سال ، ترانه سال و آلبوم سال. در سال 2019 ، مجله Time او را در لیست افتتاحیه Time 100 Next قرار داد. طبق RIAA ، الیش بیست و ششمین هنرمند دارای گواهینامه بالاترین درجه مجردهای دیجیتال است ، [2] و یکی از موفق ترین هنرمندان دهه 2010 ، طبق بیلبورد.

بیلی آیلیش در سن ?? سالگی در حالی که هنوز یک نوجوان بود با آهنگ چشمان اقیانوسی در دنیای موسیقی شناخته شد و از آنجایی که او بسیار جوان و محبوب است چیزهای زیادی وجود دارد که جهان از او نمی‌داند. در اینجا ما چند واقعیت ناشناخته درباره این خواننده محبوب را ذکر کرده‌ایم:

?. او در ?? سالگی نوشتن موسیقی را شروع کرد

 

تبدیل شدن به یک نابغه آهنگ‌سازی چیزی نیست که بتواند یک شبه اتفاق بیفتد، پس معلوم می‌شود که بیلی آیلیش پس از پیوستن به گروه کر کودکان در لس آنجلس، در سن ?? سالگی شروع به نوشتن کرد و توانست به شهرتی که حالا دارد دست یابد. او در مصاحبه‌ای با Vogue گفت که پیوستن به گروه کر به او یاد داد که چگونه بدون آهنگ، ترانه‌ای که از قلبش می‌آید را بر زبان بیاورد و آن را با احساسی که از اعماق وجودش حس می‌کند بخواند.

 

?. او دارای سندرم توره است

 

قرار گرفتن در کانون توجه، آن هم برای یک نوجوان نمی‌تواند کار آسانی باشد، چه رسد به اینکه شخصی با مسائل شخصی خودش روبرو شود که قادر به هضم کردن آن نیست. در حین انتشار موزیک ویدئوهای بیلی، بسیاری از بینندگان متوجه می‌شوند که او حرکات عجیب و غریبی دارد که باعث می‌شود در نهایت او را به خاطر این موضوع مسخره کنند.

هنگامی که او در مورد این حواشی و شایعات شنید، شجاعتی مثال زدنی به خرج داد و در مصاحبه‌ای گفت که دچار سندروم توره (Tourette syndrome) است؛ بیماری که در آن شخص از خودش صدا و حرکات ناخودآگاه عجیبی در می‌آورد که کنترلی بر آن‌ها ندارد. آیلیش همچنین گفت که دارد هر روز بیشتر در مورد چگونگی کنترل و مدارا با این بیماری یاد می‌گیرد.

 

?. او به مدرسه نرفته است

 

اگرچه بیلی در سن ?? سالگی به گروه کر لس آنجلس پیوست، اما اعلام کرده است که او و برادرش فینیاس توسط والدینشان در خانه تمامی موارد لازم را آموزش دیده و هرگز به مدرسه نرفته‌اند. آن‌ها همه مباحث مربوط به مدارس ابتدایی را فرا گرفتند، اما والدین آن‌ها بیشتر از چیزهای دیگر بر جنبه موسیقی توجه داشته و سعی کرده‌اند تا دو فرزندشان بیشتر از هر چیزی موسیقی را از پایه یاد بگیرند!

بیلی در مصاحبه‌اش با Vogue گفت که با تحصیل در خانه، او و برادرش زمان بیشتری برای تمرکز روی یادگیری موسیقی و سایر علاقه‌های خود داشته‌اند که قطعاً در طولانی مدت برای هر دوی آنها موثر بوده است.

 

?. برادر او اغلب در نوشتن موسیقی به بیلی آیلیش کمک می کند

 

برادر بیلی، فینیاس نه تنها یکی از نزدیکترین دوستان او است، بلکه در تمامی موسیقی‌های شگفت انگیزی که از او می‌شنویم نیز کمک بزرگی محسوب می‌شود! او تمام ?? آهنگ موجود در آلبوم بیلی با عنوان «وقتی همه خواب هستیم، به کجا می‌رویم؟» را نوشته و تولید کرده است. فینیاس تمایل دارد آهنگ‌هایی بنویسد که به احساسات بیلی بیشتر از هرچیز دیگری نزدیک باشد!

?. او برای جلوگیری از صحبت پیرامون اندامش لباس های بگ و بسیار گشاد می پوشد

 

در بازار موسیقی امروز جهان، پوشیدن لباس‌های بدن نما و حواشی دنیای مجازی در مورد اندام و سبک لباس خواننده‌ها حسابی داغ است و این چیزی است که بیلی قبل از ورود به صنعت موسیقی درباره‌اش می‌دانست.

او علاوه بر داشتن صدای آواز بی نظیرش، بیشتر به دلیل داشتن لباس‌های عجیب و غریب و گشادش شناخته می‌شود، اما در حقیقت معلوم شد که او برای دوری کردن از جلب توجه با لباس‌های بدن نما و صحبت مردم درباره بدنش این لباس‌های خاص و عجیب را انتخاب می‌کند و عاشق لباس‌ها و سبک و استایلش است و دوست دارد با سبک خاص خودش دیده و شناخته شود.

?. او از طرفداران جاستین بیبر است

 

همه در یک مقطع زندگی خود طرفدار جاستین بیبر بوده‌اند، درست است؟ بیلی از کودکی طرفدار بزرگ جاستین بیبر بوده و در خیلی از مصاحبه‌هایش در این مورد صحبت کرده و همچنان هم او را دنبال می‌کند. در حال حاضر بیلی و جاستین دوستان بسیار نزدیکی با هم هستند! جاستین حتی در مصاحبه رادیویی با زین لاو اظهار داشت که نسبت به بیلی احساس مسئولیت می‌کند و برای حفظ امنیت و محافظت از او هر کاری انجام می‌دهد

منبع: شبکه اجتماعی پرسش و پاسخ یک سوال

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۴:۰۱ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)