زود باش زود باش .

زود باش

سرور مجازی ایران یا خارج

سرور مجازی ایران یا خارج

بهترین راه برای انتخاب موقعیت جغرافیایی سرور مجازی، محل زندگی کاربران سرور مجازی و منابعی است که سرور مجازی با آن‌ها ارتباط دارد. برای مثال، اگر کاربرانی که با سرور مجازی در ارتباط‌اند، ساکن ایران هستند، حتماً ایران را انتخاب کنید. در این صورت، اگر سرور مجازی با وب‌سایت‌ها و منابعی در اینترنت جهانی در ارتباط باشد، آیا انتخاب سرور مجازی ایران می‌تواند درست باشد؟

برای پاسخ به این پرسش باید عوامل بیشتری را بررسی کنیم. اگر حجم ترافیک سرور با منابع اینترنتی بیشتر از حجم ترافیک کاربران ایرانی است، بهتر است که سرور خارج را انتخاب کنید. اگر هم منابع استفاده‌شده سرور در اینترنت به هر دلیلی به ایران و کاربران ایرانی سرویس‌دهی نمی‌کنند، بهتر است که از سرور خارج استفاده کنید.

اگر انتخاب بین سرور مجازی ایران و خارج برایتان دشوار است، با متخصصات باتجربه در این زمینه مشورت کنید. شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور مجازی تجربیات زیادی دارند و به‌‌رایگان به شما مشاوره می‌دهند.

مهم‌ترین معیار انتخاب سرور مجازی چیست؟

برای اینکه بتوانید سرور مجازی مناسبی انتخاب کنید، ابتدا باید نیاز‌های خود را در نظر بگیرید و سپس باتوجه‌به مطالب گفته‌شده، سرویس مناسب را انتخاب کنید. درادامه، به معیارهایی اشاره می‌کنیم که هنگام نیازسنجی باید به آن‌ها دقت کنید.

  • حافظه RAM

باتوجه‌به فعالیتی که روی سرور مجازی می‌خواهید انجام دهید، باید مقدار حافظه مناسبی را انتخاب کنید. می‌توان گفت که اساسی‌ترین نیاز برای انتخاب سرور مجازی مناسب، میزان حافظه RAM است که بیشترین تأثیر را نیز بر قیمت می‌گذارد.

  • میزان HDD 

طبق نیاز خود، باید فضای ذخیره‌سازی مناسب را انتخاب کنید. در سرویس‌های مختلف، فضای ذخیره‌سازی حداقلی در نظر گرفته شده است؛ ولی با مکاتبه با شرکت ارائه‌دهنده خدمات میزبانی می‌توانید فضای ذخیره‌سازی دلخواهتان را داشته باشید.

  • CPU 

مجازی‌ساز‌ها پردازنده‌هایی مجازی را دراختیار شما قرار می‌دهند که کمی‌ ضعیف‌تر از پردازنده‌های فیزیکی هستند. پس اگر برای اهداف خود به قدرت پردازش فراوانی نیاز دارید، در انتخاب CPU و تعداد هسته‌های آن دقت کنید.

  • موقعیت جغرافیایی دیتاسنتر

اگر فعالیت شما به‌گونه‌ای است که باید در کشور خاصی باشد، به موقعیت جغرافیایی دیتاسنتر مدنظرتان بسیار دقت کنید.

  • اعتبار شرکت خدمات‌دهنده سرور مجازی

به‌شدت پیشنهاد می‌کنیم که از شرکت‌های معتبر و شناخته‌شده سرور خود را بخرید. دقت کنید که شرکت مدنظرتان حتماً از پشتیبانی مناسبی برخوردار باشد.

خرید این نام مجاز نمی باشد v2ray

کدام دیتاسنتر را برای سرور مجازی خود انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب دیتاسنتر، سعی کنید به نکات زیر دقت کنید:

امنیت شبکه دیتاسنتر

برخی از دیتاسنتر‌ها امنیت پیش‌فرض مطلوبی دارند؛ مانند دیتاسنتر OVH.

موقعیت جغرافیایی دیتاسنتر

موقعیت جغرافیایی دیتاسنتر به نیاز شما بستگی دارد؛ ولی پیشنهاد می‌‌کنیم که کشور دیتاسنتر را براساس بیشترین میزان ترافیک کاربران انتخاب کنید.

پشتیبانی از ترافیک وارز

ترافیک‌های غیر‌استاندارد مانند ترافیک‌های برنامه‌های کرک‌شده یا ترافیک‌های تست نفوذ اصطلاحاً ترافیک وارز (Warez) گفته می‌شود. دقت کنید که اگر به این نوع ترافیک‌ها نیاز دارید، دیتاسنتر حتماً از آن‌ها پشتیبانی کند.

https://www.tripadvisor.com/Profile/aliyaa732

https://www.4shared.com/u/sWnNHz8b/SoniaRober22.html

https://www.indiegogo.com/individuals/35383075

https://www.mixcloud.com/SoniaRober22/

https://sbnation.com/users/SoniaRober22

https://www.liveinternet.ru/stat/galaاین نام مجاز نمی باشد.com/

https://unsplash.com/@soniarober22

https://www.evernote.com/shard/s476/sh/bc4b02de-d4da-4d51-9f8e-25f8a57943d0/UrUDcBsbam5GBctlomBYM0wRAIrEggqZ1D2ZsID3J1kdAt3b0Eh6ddoJaw

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/8eb74fcf-b442-4ba9-b1bf-9307107d8aeb/Aliya-A

https://www.fanfiction.net/u/15994663/

https://seekingalpha.com/user/59352166/profile

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/SoniaRober22

https://justpaste.it/9v2mh

https://www.atlasobscura.com/users/soniarober22

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۵۵:۵۵ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)