زود باش زود باش .

زود باش

رکوردشکنی به سبک تسلا؛ تولید ?? میلیون سلول باتری در ? ماه

رکوردشکنی به سبک تسلا؛ تولید ۱۰ میلیون سلول باتری در ۴ ماه

 

تسلا روز گذشته اعلام کرد کارخانه گیگا تگزاس به‌تازگی ۲۰ میلیونمین سلول باتری استوانه‌ای ۴۶۸۰ خود را ساخته است.

تسلا شرکتی است که به انجام کارهای غیرممکن معروف است. شرکتی که مدام در حال تغییر و بهینه شدن است. رقبای بسیاری دارد؛ اما تسلا سعی کرده همواره یک قدم از سایر رقبا جلوتر باشد. این شرکت قصد دارد نحوه تولید خودروهای برقی را تغییر دهد. هزینه‌ها را کاهش دهد و قیمت تمام‌شده را پایین بیاورد.

تسلا در ماه‌های اخیر یک جشن برپا کرد. جشن تولید ۱۰ میلیون سلول باتری در گیگا تگزاس. حالا تسلا در ادامه رکوردشکنی و ایجاد تغییر در تولید با سرعت بسیاری به‌تولید ۲۰ میلیون سلول باتری دست یافته است.

تسلا روز گذشته اعلام کرد کارخانه گیگا تگزاس به‌تازگی ۲۰ میلیونمین سلول باتری استوانه‌ای ۴۶۸۰ خود را ساخته است. این یک نقطه عطف بسیار مهم است که میانگین نرخ تولید در چهار ماه گذشته را نیز نشان می‌دهد. زیرا در ۱۶ ژوئن، این شرکت ۱۰ میلیون سلول تولیدشده در سایت را جشن گرفت.

این بدان معناست که ۱۰ میلیون سلول اضافی در کمتر از چهار ماه تولید شد. این تقریبا ۱۷ هفته و میانگین نرخ ۲.۵+ میلیون سلول در ماه است (تقریبا ۶۰۰ هزارسلول در هفته).

یک تحلیلگر تسلا تخمین می‌زند متوسط نرخ تولید ۸۵ هزار و ۴۷۰ سلول در روز (با فرض ۱۰ میلیون سلول در ۱۱۷ روز) و ۸۹.۴ وات ساعت انرژی در هر سلول (به‌طور غیررسمی)، حدود ۷.۶ مگاوات-ساعت انرژی در روز یا ۵۳ مگاوات-ساعت انرژی است.

اکنون با فرض ظرفیت باتری تسلا سایبرتراک مورد انتظار، می‌توانیم متوجه شویم که سلول‌های باتری کافی برای حداقل چند صد پیکاپ در هفته وجود دارد.

با فرض بسته ۱۰۰ کیلووات-ساعتی: در هفته ۵۳۴ یا بیش از ۲ هزار سایبرتراک در ماه توان تولید این شرکت خواهد بود. همچنین اگر بسته باتری ۱۲۰ کیلووات-ساعتی باشد این شرکت ۴۴۵ سایبرتراک در هفته توان تولید خواهد داشت. همچنین با فرض بسته ۱۵۰ کیلووات-ساعتی، در هفته ۳۵۶ سایبرتراک تولید خواهد شد.

طبق گزارش‌های غیررسمی، تسلا مدل Y AWD بازنشسته تگزاس (تنها با باتری‌های ۴۶۸۰) مجهز به‌بسته باتری ۶۷.۳ کیلووات-ساعتی با (۸۲۸ سلول) بود. از آن‌جا که بسته باتری در تسلا سایبرتراک ممکن است بسیار بزرگ‌تر باشد، همین مقدار باتری برای تعداد کمتری از وسایل نقلیه دوام می‌آورد.

https://0rz.tw/dSfIQ

https://v.gd/oxTVx5

برخی تحلیلگران می‌گویند این شرکت در سال جاری تعداد نسبتا کمی خودرو برای مشتریان تولید خواهد کرد - ۱۰۰-۲۰۰ دستگاه. با این حال، همه‌چیز در سال آینده و در سال ۲۰۲۵ جدی خواهد شد.

 

https://www.twitch.tv/darciehaney3

https://www.openstreetmap.org/user/DarcieHaney3

https://www.tripadvisor.com/Profile/darcieh770

https://www.4shared.com/u/HGaawScV/DarcieHaney3.html

https://www.zillow.com/profile/DarcieHaney3

https://www.indiegogo.com/individuals/35363663

https://www.sbnation.com/users/DarcieHaney3

https://hubpages.com/@darciehaney

https://unsplash.com/@darciehaney3

https://www.evernote.com/shard/s425/sh/34120e2e-8887-d308-a52a-1a4160427b1f/4A69MvzBpYNluiszT2FCm1tbdY9MnpwKSxV91c1EV2hUW9lsitnz6YgL3g

https://www.liveinternet.ru/stat/khodronevis.com/

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۱۳:۵۷ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)