زود باش زود باش .

زود باش

بررسي قيمت چاي ساز بوش مدل TTA2201

بررسي قيمت چاي ساز بوش مدل TTA2201

بهترين قيمت چاي ساز بوش مدل  TTA2201به همراه گارانتي اصلي بوش با ضمانت بهترين قيمت در فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش در ايران

c2_x9xd.jpg

انتشار: ساوالان خبر

درباره انتخاب و قيمت چاي ساز بوش مدل TTA2201 با رنگ سفيد بايد بدانيد كه اين مدل از پرفروش ترين مدل هاي چاي ساز در تمام دنيا مي باشد، اگر كم با دقت به اطرافيان خود نيز نگاه بيندازيد حتما اين مدل را در خانه دوستان و اقوام خود ديده ايد شايد اين مدل را شركت بوش سال هاست توليد مي كند اما تا به امروز نيز طراحي آن قديمي نشده و همچنان خواهان بسيار زيادي را دارد يكي از مزاياي چاي ساز بوش مدل TTA2201 وزن سبك و قدرت بالاي 1785 وات آن مي باشد، كتري و قوري روي هم در اين مدل از چاي ساز باعث مي شود چاي شما با بخار آب دم كشيده و كيفيت بالاتري را داشته باشد. اين چاي ساز برقي داراي حجم بالايي است كه بتواند به راحتي جواب گوي تعداد زيادي از افراد در خانه باشد ظرفيت كتري آن 2 ليتر مي باشد كه بالاترين ظرفيت را در ميان مدل ها دارد براي ساخت كتري اين مدل از پلاستيك شفاف استفاده شده كه مناسب براي سلامت انسان است استفاده شده اين مدل كه داراي قوري پيركس شفاف با حجم 0.7 با جنسي مناسب جهت بالا بردن كيفيت چاي مي باشد كه از مزاياي اين مدل محسوب مي شود مطمعنا اگر قصد انتخاب اين دستگاه را براي خانه خود داريد بايد بگوييم قيمت چاي ساز بوش مدل TTA2201 با توجه به مشخصات و طول عمر بالايش براي شما هم انتخابي منطقي و هم به صرفه مي باشد.

همان‌ طور كه مي دانيد بوش يكي از بزرگ ‌ترين توليد كنندگان لوازم خانگي در دنيا مي باشد كه از هيچ جزيياتي در توليد محصولات خود چشم پوشي نمي كند به همين دليل هم توانسته به يكي از برندهاي مطرح حتي در اين زمينه تبديل شود، چاي ساز بوش نيز از بهترين محصولات موجود در بازار است كه توانسته توجه بسياري از خريداران اين محصول را به خود جلب كند داشتن پايه 360 درجه چاي ساز بوش مدل TTA2201 استفاده آن را براي افراد راست و چپ دست آسان كرده است و شما به راحتي از هر زاويه اي مي توانيد كتري و قوري اين چاي ساز را در جاي خود قرار دهيد از چاي ساز برقي بوش مي توانيد به عنوان يك كتري نيز براي جوش آوردن آب و تهيه يك نسكافه يا نوشيدني گرم فوري استفاده كنيد چراكه اين كتري داراي درب جداگانه اي مي باشد و شما مي توانيد بجاي قرار دادن قوري از آن استفاده كنيد در آخر مي توانيم بگوييم قيمت چاي ساز بوش به نسبت كيفيت بالايي كه دارد براي هر خانواده اي با هر سطح در آمدي كاملا مناسب است.

جمع بندي

چاي ساز بوش مدل TTA2201 ساخت جمهوري چك با توان 1785 وات و ظرفيت كتري 2 ليتر و ظرفيت 0.7 ليتر قوري داراي يكي از بهترين طراحي ها مي باشد، هنگامي كه قوري بر روي كتري قرار دارد پس از به جوش آمدن آب به طور خودكار كتري به حالت گرم نگه دارنده آب در مي آيد و پس از اتمام آب موجود در كتري به صورت خودكار خاموش خواهد شد و به اين ترتيب از لطمه رسيدن به كتري جلوگيري مي شود. اين محصول مي تواند اين امكان را به شما مي دهد كه پس از استفاده از آن سيم را در محفظه طراحي شده جمع كنيد تا بتوانيد فضايي مرتب در آشپزخانه خود داشته باشيد و يا سيم آن را به اندازه اي باز كنيد كه به پريز برق برسد و از ريختن سيم اضافي بر روي كابينت و شلوغ شدن آشپزخانه خود جلوگيري كنيد، شما نيز مي توانيد با اين چاي ساز برقي بوش از نوشيدن چاي باكيفيت لذت ببريد، فراموش نكنيد كه قيمت چاي ساز بوش مدل TTA2201 نسبت به كيفيت و طول عمر بالاي آن بسيار به‌ صرفه و مناسب است در ضمن تمام محصولات در فروشگاه لوازم خانگي بوش با گارانتي اصلي بوش به همراه ضمانت خريد كمترين قيمت چاي ساز و بازگشت 7 روزه كالا ارائه مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۸:۱۱ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)

كاربرگ دبستان چيست و چه كاربردي دارد؟

كاربرگ دبستان چيست و چه كاربردي دارد؟

 

امروزه با توجه به كارگيري متدهاي نوين تدريس، كاربرگ هاي دبستان با اهداف آموزشي مختلف به عنوان يكي از اركان تكميل كننده آموزش مورد استفاده قرار مي گيرند.

در عصر حاضر و با گسترش محتواي آموزشي ارائه شده در كلاس هاي درس استفاده از ابزارهاي كمك آموزشي اهميت بسياري پيدا كرده اند و نقش بسزايي در تكميل فرايند يادگيري دارند. يكي از كاربردي ترين ابزارهاي كمك آموزشي حال حاضر كاربرگ ها مي باشند كه با شكل و فرمت هاي مختلف در طول سال هاي گذشته در اختيار دانش آموزان در مقاطع مختلف قرار مي گرفتند و امروزه بيش از پيش با تاكيد بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

امروزه با توجه به كارگيري متدهاي نوين تدريس، كاربرگ هاي دبستان با اهداف آموزشي مختلف به عنوان يكي از اركان تكميل كننده آموزش مورد استفاده قرار مي گيرند. به ويژه در مقطع دبستان كه با توجه به پايه اي بودن تمامي مطالب درسي تثبيت و تفهيم محتواي آموزشي با بهره گيري از كاربرگ ميسر خواهد شد. در ادامه اين مطلب قصد داريم به بررسي مفهوم كاربرگ دبستان و فوايد خريد كاربرگ و كاربرد هاي آن به عنوان ابزار كمك آموزشي در مقظع ابتدايي  بپردازيم. با ما همراه باشيد.

كاربرگ دبستان چيست؟

 

 كاربرگ يا همان پيك آدينه مجموعه برگه هاي آموزشي هستند كه توسط معلمين طراحي شده و به عنوان يك  تكليف هدفمند در اختيار دانش آموزان قرار مي گيرد. معلمين با توجه به توانمندي و نيازهاي آموزشي دانش آموزان دبستاني محتواي آموزشي مورد نظر خود را در قالب نمونه سوالات، تمرين و بخش هاي ابتكاري ديگر گردآوري نموده و در نهايت كاربرگ مورد نظر خود را طراحي مي نمايند. به طور معمول كاربرگ ها به صورت هفته اي طراحي مي شوند و در پايان هر هفته به دانش آموزان ارائه مي شود.

يكي از اهداف آموزشي كاربرگ، تكرار و تمرين دوره ي مطالب آموزشي مي باشد كه در طول يك هفته در كلاس تدريس شده است. بنابراين محتواي كاربرگ ها گزيده اي از مطالب تدريس شده تمام دروس است و صرفا مختص به يك درس خاص نمي باشد.

البته اين نكته قابل ذكر است كه تهيه و طراحي هفته اي كاربرگ كاري زمان براست و انرژي و وقت بسياري از معلمين عزيز مي گيرد. لذا مدارس با خريد و تهيه كاربرگ از موسسات و گروه هاي آموزشي معتبر كه مطابق با استانداردهاي آموزشي فعاليت مي كنند، مي توانند به صورت بهينه و مقرون به صرفه از اين ابزار كمك آموزشي بهره‌ مند شوند. مزايا و كاربرد هاي پيك آدينه يا همان كاربرگ ها بسيار متعدد مي باشد، به گونه اي كه به عنوان يكي از محصولات كمك آموزشي دبستان شناخته شده اند.

كاربردهاي كاربرگ دبستان

كاربرگ به عنوان يكي از موثرترين ابزارهاي كمك آموزشي در مدارس به ويژه در مقطع دبستان مورد استفاده قرار مي گيرد. و با توجه به اهداف آموزشي كه دربردارد كاربرد هاي بسياري نيز داراست كه از جمله مزاياي كاربرگ نيز به شمار مي رود. از جمله كاربرد هاي كاربرگ ( پيك آدينه) مي توان موارد زير را نام برد:

 

ارائه كاربرگ به عنوان تكليف خلاقانه

 

كاربرگ ها مدل خلاقانه و هدفمندي از تكاليف به شمار مي روند، كه از نظر تاثيرگذاري بر يادگيري بسيار كارآمد تر از تكاليف سخت و طااقت فرساي سنتي هستند. محتواي آموزشي كاربرگ ها به گونه اي طراحي شده است كه توانايي هاي علمي و مهارتهاي حركتي، هوش و خلاقيت دانش آموزان دبستاني را به چالش مي كشاند.

كاربرگ يا پيك آدينه اين فرصت را به معلمان مي دهد كه به جاي ارائه حجم زيادي از تكاليف كه بازدهي چنداني هم ندارد و باعث دل زدگي و فرسودگي دانش آموزان نيز مي شود، از كاربرگ هاي هفته اي به صورت هدفمند استفاده نمايند. و باعث ترغيب دانش آموزان به انجام تكاليف آخر هفته خود شوند.

ارزيابي عملكرد دانش آموزان

يكي ديگر از كاربردهاي كاربرگ ارزشيابي دانش آموزان در طول يك هفته مي باشد. بدين گونه كه دانش آموزان در طول يك هفته تمام مطالب درسي را دريافت مي نمايند و در آخر هفته با حل كاربرگ  ميزان يادگيري آنها مورد ارزيابي قرار مي گيرد. ضمن آنكه حل كاربرگ پس از هر هفته آموزشي اين فرصت را به معلمان مي دهد تا نقاط ضعف و قوت دانش آموزان را شناسايي نمايند تا در كوتاه مدت مشكلات درسي آنها رفع و تصحيح شود.

 

 

a2_9ao8.jpg

 

تكرار و دوره ي مطالب آموزشي

در فرايند آموزش يكي از مواري كه بسيار اهميت دارد، نهادينه سازي مفاهيم آموزشي مي باشد. لذا ارائه و تدريس مطالب درسي به تنهايي كافي نيست و آنچه كه باعث تثبيت داده ها مي شود مرور مطالب و حل تمرين هاي مرتبط مي باشد. كاربرگ ها با توجه به ساختاري كه دارند زمينه را براي دوره ي مفهومي و غيرمستقيم مطالب درسي، تكرار و تمرين مطالب تدريس شده در طول يك هفته مهيا مي كنند.

 

مطلع شدن والدين از محتواي تدريس شده

كاربرگ ها از جمله ابزارهاي كمك آموزشي هستند كه اين امكان را به اوليا مي دهند تا در جريان محتواي آموزشي ارائه شده و روند يادگيري فرزندان خود قرار گيرند. ضمن آنكه پس از بررسي كاربرگ ( پيك آدينه) با روش تدريس و نحوه‌ي عملكرد معملين در هر هفته آموزشي آشنا مي شوند.

 

افزايش توانمندي هاي دانش آموزان

علاوه بر كاربردهاي ذكر شده، ساختار هدفمند و آموزشي كاربرگ دبستان باعث افزايش دقت و تمركز بلندمدت كودكان مي شود و توانايي حل مساله را در آنها به چالش مي كشاند و در نهايت منجر تقويت حافظه، يادگيري دقيق، درك عميق تر مفاهيم و افزايش هماهنگي چشم و دست مي شود.

 

ويژگي هاي كاربرگ دبستان

يك كاربرگ زماني كاربردهاي فوق را دارد و از مزايا برخوردار مي باشد كه ويژگي هاي يك كاربرگ استاندارد را دارا باشد. برخي از كاربرگ ها متناسب با نيازها و توانمندي هاي دانش آموزان نبوده و نه تنها باعث بهبود فرايند يادگيري نمي شوند، بلكه منجر به كاهش اعتماد به نفس در دانش آموزان، افت تحصيلي، ايجاد فشار رواني و سردرگمي دانش آموزان مي شوند.

 

لذا هنگام طراحي و يا خريد كاربرگ دبستان شايسته است ويژگي هاي زير را در نظر داشته باشيد:

 

كاربرگ طراحي شده بايد متناسب با نيازهاي آموزشي و توانمندي هاي علمي دانش آموزان در همان مقطع تحصيلي باشد.

سوالات و تمرين هاي موجود در كاربرگ بايد بر اساس استانداردهاي آموزشي طرح شده باشند.

محتواي آموزشي مطرح شده در كاربرگ بايد مطابق با بودجه‌بندي و سرفصل هاي كتاب درسي باشد.

كاربرگ بايد از جذابيت بصري و محتواي تصويري برخوردار باشد به گونه اي كه باعث يكنواختي و عدم جذابيت براي دانش آموزان نشود.

بخشي از محتواي كاربرگ به تقويت مهارت هاي فردي دانش آموزان بپردازد و جنبه سرگرمي نيز داشته باشد.

تعداد صفحات و سوالات كاربرگ نبايد بيش از اندازه باشد.

با توجه به حجم گسترده و متنوعي از مطالب كه در دبستان ارائه مي شود، بهره گيري از كاربرگ و پيك آدينه در فرايند آموزش و يادگيري دانش آموزان حركتي بسيار ارزشمند در راستاي بهبود و تقويت مهارت‌ها و توانمندي‌‌هاي علمي دانش‌ آموزان به شمار مي رود. چه بسا استفاده از كاربرگ در فرايند آموزش منجر به كنترل زمان و مديريت بهتر كلاس درس مي شود. ضمن انكه با طراحي و تهيه كاربرگ هاي مناسب دبستان مي توان به ميزان قابل توجهي يادگيري كودكان را بهبود بخشيد.

 

شما ميتوانيد از كاربرگ هاي راياد (رايانه + يادگيري ) Rayad استفاده كنيد و وضعيت تحصيلي دانش آموزان و فرزندانتان را بهبود دهيد.

كاربردها و ويژگي هاي مثبت كاربرگ دبستان به اندازه اي در روند آموزش موثر مي باشد كه امروزه به يكي از محصولات آموزشي مورد نياز مدارس تبديل شده و به هيچ عنوان نمي توان كارايي آن را ناديده گرفت. اميدوارم با مطالعه اين مطلب به اهميت استفاده از كاربرگ دبستان پي برده باشيد و در فرايند آموزش و يادگيري كودكان از آن بهره مند شويد.

 

منبع: افكارنيوز

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۶:۳۸ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)

خريد سايت قوي رنك دار جهت سئو و لينك سازي PBN

يكي از مهمترين و تاثيرگذارترين فاكتورها در رتبه‌بندي نتايج گوگل تعداد و كيفيت لينك‌هاي ورودي به سايت است.

لينك سازي شبكه اي يا PBN مخفف عبارت Private Blog Network است كه بعدها با عنوان Private Backlink Network نيز شناخته شد. اگر به مفهوم همين عبارت نگاه كنيم در يك تعريف ساده مي‌توان گفت؛ PBN مجموعه‌اي از وبلاگ‌ها و سايت‌هايي است كه با هدف تقويت سايت اصلي و لينك سازي ايجاد شده‌اند.

تعدادي سايت با اين مشخصات و سوابق زير آماده فروش براي وبمستران و سئو كاران و يا ديجيتال ماركتينگ هايي كه به دنبال ايجاد شبكه لينك سازي قوي و يا به دنبال خريد سايت رنك دار قوي با سابقه قبلي هستند مناسب مي باشد .

 

سوابق:

حداقل سن هر سايت 7 سال

حداقل تعداد بك لينك 10000

حداقل پيج اتوريتي 27 الي 34

داري پيج 1 الي 5 رنك قبلي گوگل

مناسب لينك سازي شبكه اي PBN , PSN

 

آدرس سايت :

2pix.ir

pix98.ir

kanoon-hamedan.ir

tmfy.ir

patrisrayan.ir

nanodesign.ir

systemati.ir

yakamuz.ir

s55.ir

parsiscom.ir

novinup.ir

hellozaban.ir

owj92.ir

etdesign.ir

20tarh.ir

w32.ir

 

قيمت تكي هر سايت 850 تومان

قيمت همه سايت ها شامل تخفيف ويژه

هماهنگي : از طريق آي دي تلگرام

bazdid1

https://t.me/bazdid1

همانطور كه مشاهده كرديد لينك اين سايت ها در بيش از 5 هزار وبلاگ بصورت فالو در قالب رپورتاژ آگهي منتشر و آگهي شد اين فرايند علاوه بر آگهي فروش تعداد بك لينك هاي اين سايتها را تقويت نمود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۹:۳۶ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)

رتبه گوگلي و رنكينگ سايت خود را بتركانيد

چه وب سايت شركتي داشته باشيد و چه يك وبلاگ شخصي، براي اينكه سهميه اي در بازار آنلاين داشته باشيد، نياز داريد كه كاربران از سايت شما بازديد كنند و با آن تعامل موثر برقرار كنند.
سوال اينجاست كه در حجم انبوهي از اطلاعات كه در فضاي وب وجود دارد چطور مي‌توان كاربران را به سمت سايت خود جذب كرد و در اين فضاي رقابتي پيروز ميدان بود؟

در اين پست ما تصميم داريم تكنيك‌ها و اصول افزايش ترافيك سايت را به شما معرفي كنيم.

بي شك بخش زيادي از ترافيك وب سايت‌ها از نتايج ارگانيك موتورهاي جستجو مثل گوگل حاصل مي‌شود پس بايد سئو را جدي بگيريد و روي آن سرمايه گذاري كنيد.

 
شمارشگر سايت خود را منفجر كنيد .
 
با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10 رديف اول گوگل شويد .
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال

-------

آغاز ثبت نام و دريافت سامانه پيام كوتاه
ارسال پيامك از خطوط رند كشوري 1000 و 2000 و..
امكان ارسال پيامك هاي تبريك ، اخطاريه،يادآوري اقساط و...

با تحويل آنلاين پنل

قابليت ها و اطلاعات بيشتر در لينك زير

https://chicrank.com/cart.php?gid=14

 

منبع: chicrank.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۸:۳۸ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)

با خدمات خودرو بر امدادي بيشتر آشنا شويد

با خدمات خودرو بر امدادي بيشتر آشنا شويد

خودروبر امدادي يكي از خدمات مورد نياز براي صاحبين خودرو به شمار مي رود و ما قصد داريم در اين مقاله شما را بيشتر با خدمات خودروبر امدادي آشنا كنيم. به طور كلي در جامعه ما وقتي از خودروبر امدادي صحبت مي شود، منظور خودرو هاي خودروبر است كه براي حمل و نقل خودرو كار مي كنند و ما كمتر با خدمات اصلي كه يك خودروبر امدادي مي تواند به ما ارائه دهد آشنايي داريم.

در حالي كه خودروبر امدادي شامل خدمات بسياري است كه شامل تعمير، رفع عيب، تشخيص عيب و در صورت نياز حمل خودرو تا تعميرگاه مي شود. دلايل زيادي مي تواند سبب شود كه ما از خدمات خودروبر امدادي استفاده كنيم كه اين دلايل شامل حوادث و مشكلات ناشي از فرسودگي يا عيب هاي داخلي خودرو مي شود.

به طور كلي ما فكر مي كنيم وقتي خودروي ما دچار اشكال مي شود، از خودروبر امدادي بايد براي حمل خودرو استفاده كنيم و اين به طور كلي فكري غلط به شمار مي رود. در ادامه به بررسي مهمترين وظايف يك خودروبر امدادي خواهيم پرداخت و در اين زمينه اطلاعات بيشتري را با شما در ميان خواهيم گذاشت.

شرح خدمات خودروبر امدادي چيست؟

عوامل زيادي مي تواند سبب شود تا شما از خدمات خودروبر امدادي استفاده كنيد. به طور كلي مي توان گفت كه خدمات خودروبر امدادي از وقتي شما خرابي و نياز به تعمير را در خودروي خود احساس مي كنيد و تا وقتي خودروي شما رفع عيب شود ادامه پيدا مي كند.

در واقع خودرو بر امدادي براي رفع عيب خودروي شما ارسال مي شود و اگر خودروي شما نياز به تعميرات سطحي داشته باشد، همه خدمات توسط كارشناس صورت مي گيرد و اگر خودروي شما نياز به قطعه جديدي نداشته باشد، قطعا اين كار توسط خودروبر امدادي انجام داده خواهد شد.

شما مي توانيد از اين خدمات درب منزل و يا در هر محلي كه خودروي شما نياز به تعميرات داشته باشد استفاده كنيد. خودرويي كه خودروبر امدادي از آن استفاده مي كند خودروبر بوده و شما مي توانيد با خيال راحت از آن براي حمل خودروي خود تا نزديك ترين يا بهترين تعميرگاه مدنظرتان استفاده كنيد.

مزاياي استفاده از خودروبر امدادي

شايد فكر كنيد كه ارسال خودرو و به اولين تعميرگاه به صورت حضوري مراجعه كردن مي تواند جوابگوي نياز شما باشد و نيازي به استفاده از خدمات خودروبر امدادي نداشته باشيد. در حالي كه اين كار به خصوص در بزرگراه ها بر خلاف قانون بوده و مي تواند باعث بروز حادثه يا سوء استفاده ديگران باشد. بهتر آن است كه با كارشناسان خودروبر امدادي تماس بگيريد.

اين امر حتي براي مشكلات ظاهري خودرو و يا تصادف هم مناسب بوده و مي تواند به شما كمك كند تا در كوتاهترين زمان بتوانيد از خدمات خودروبر امدادي استفاده كنيد. اگر سوالي داشته باشيد و يا مي خواهيد از اين خدمات استفاده كنيد پيشنهاد مي شود كه با كارشناسان خودروبر پارس تماس بگيريد و سوالات خود را در زمينه استفاده از اين خدمات بپرسيد.

به طور كلي مي توان گفت كه خودروبر امدادي يكي از مهمترين و بهترين روش هايي است كه براي تعمير و رفع عيب خودرو هم اكنون در دسترس شماست و مي توانيد از اين روش براي دسترسي به بهترين خدمات استفاده كنيد. همينطور استفاده از اين خدمات به طور كلي مي تواند در مديريت هزينه ها و كاهش هزينه هاي تعميرات تاثيرگذار باشد.

كلام آخر

طبق قوانين راهنمايي و رانندگي كه براي خودروي خراب يا نيازمند تعمير يا آسيب ديده در تصادفات اعلام شده است، امكان بكسل كردن و كشيدن آن توسط خودروي سواري ديگري وجود ندارد و براي حفظ ايمني جاده ها بايد از خدمات خودروبر امدادي در اين موارد استفاده شود. در اين مقاله شما را با مهمترين مزاياي استفاده از خودروبر امدادي آشنا كرديم و شما مي توانيد از اين روش براي تعمير يا حمل خودروي خود استفاده كنيد. به طور كلي مي توان گفت كه خودروبر امدادي يكي از مهمترين و برترين خدماتي است كه هم اكنون در دسترس شما بوده و مي توانيد با خيال راحت از اين خدمات استفاده كنيد.

اگر سوالي در اين زمينه داشته باشيد و يا مي خواهيد از اين خدمات در شمال يا شرق تهران استفاده كنيد مي توانيد با كارشناسان خودروبر پارس  khodrobarpars.irبه صورت تلفني يا اينترنتي ارتباط برقرار كرده و سوالات خود را در اين زمينه بپرسيد. همينطور همانطور كه گفته شد. اين خدمات تنها براي خودروي آسيب ديده يا خراب از ديد مكانيكي نيست و كساني كه نياز به پنچرگيري يا رفع عيب قسمت برق را دارند هم مي توانند از اين خدمات كمك بگيرند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۱:۳۳ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)

انتقال تصوير دوربين مداربسته هايك ويژن

انتقال تصوير دوربين مداربسته هايك ويژن

يكي از شيوه هاي انتقال تصوير دوربين  هايك ويژن  بر روي موبايل ، انتقال تصوير به شيوه P2P است . اين شيوه به دليل مشكلاتي كه چندي پيش به وجود آمده بود و دسترسي به سرور هاي تصوير هايك ويژن از طريق P2P عملا غير ممكن شده بود ، باعث شد تا بسياري از مشتريان محصولات مدار بسته هايك ويژن از شيوه هاي ديگر انتقال تصوير و بخصوص شيوه آي پي ثابت استفاده كنند . اما خبر خود اينكه به تازگي نماينده اين شركت ، موفق به رفع مشكل انتقال تصوير هايك ويژن شده و راهكار جديد خود را ارائه نموده است كه در اين محتوا در اين خصوص توضيح داده ايم . شركت hikvision به دليل استفاده از تكنولوژي اختصاصي براي راه اندازي سيستم هاي خود خدمات منحصر به فردي ارائه مي دهد.

  •  

مرحله اول : در اين حالت ابتدا بايد با شركت مهر تجارت  تماس بگيريد و اكانت خود را بسازيد

مرحله دوم : نرم افزار Hik-Connect را بر روي تلفن همراه خود نصب كنيد ( سيستم عامل اندرويد و يا ios )

مرحله سوم : در محيط نرم افزار وارد شده با وارد كردن نام كاربري و رمز عبور لاگين كنيد

مرحله چهارم : دستگاه را از طريق شماره سريال يا QR Code به نرم افزار اضافه كنيد

مرحله پنجم : كد تاييديه ( Varification Code ) را كه در دستگاه تعريف كرده ايد وارد كنيد

مرحله شش : دستگاه را ادد كنيد

مرحله آخر : تصوير دستگاه را مشاهده كنيد

 

رفع مشكل انتقال تصوير در دوربين مدار بسته   هايك ويژن

  •  

مرحله اول : در اين حالت ابتدا بايد با شركت پارس ارتباط تماس بگيريد و اكانت خود را بسازيد

مرحله دوم : نرم افزار IVMS-4500  را بر روي تلفن همراه خود نصب كنيد ( سيستم عامل اندرويد و يا IOS )

مرحله سوم : در محيط نرم افزار وارد قسمت Not Logged in بشويد

مرحله چهارم : با وارد كردن نام كاربري و كلمه عبوري كه ساخته ايد وارد نرم افزار شويد

مرحله پنجم : دستگاه را با اسكن كد يا وارد كردن شماره سريال ادد كنيد

مرحله ششم : كد تاييديه ( Varification Code ) را كه در دستگاه تعريف كرده ايد را در نرم افزار وارد كنيد

مرحله شش : دستگاه را ادد كنيد

مرحله آخر : تصوير دستگاه را مشاهده كنيد.

نكته پاياني :  پيشنهاد ما اين است كه  براي  نصب دوربين مداربسته  با شركت مهر تجارت تماس بگيريد تا بدون هيچ دغدغه اي اين كار را به شكل حرفه اي براي شما انجام دهند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۰:۱۹ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)

انواع كابل دوربين مدار بسته

 

انواع كابل دوربين مدار بسته

يكي از بخش هاي مهم در سيستم هاي نظارت تصويري كه بايد به آن توجه ويژه داشته باشيم ، كابل دوربين مداربسته  است .عدم انتخاب كابل تصوير و برق مناسب مي تواند به سيستم نظارتي آسيب زده يا مانع از عملكرد صحيح آن شود از اين رو در اين محتوا شما با انواع كابل هاي مورد استفاده در اين سامانه بيشتر آشنا خواهيد شد .  عامل تعيين كننده نوع كابل ، بر اساس سيستم مورد استفاده مشخص مي شود . در صورتي كه سيستم مدار بسته آنالوگ يا توربو اچ دي هايك ويژن را انتخاب كرده باشيد بايد از كابل هاي كواكسيال مانند RG59 ، RG6 و يا RG11 استفاده كنيد . حال اگر از سيستم تحت شبكه استفاده مي كنيد بايد از كابل هاي شبكه مانند Cat5  ، Cat5e و يا Cat6 استفاده نماييد . در ادامه در خصوص هر كدام از اين كابل ها توضيح مي دهيم .


رايج ترين كابل مورد استفاده در صنعت مدار بسته آنالوگ و HD كابل RG59 است اين كابل شامل دو رساناي مجزاست كه توسط يك لايه عايق از همديگر جدا شده اند . يك سيم فلزي در مركز كابل بهمراه چندين رشته سيم ديگر ، تصوير دوربين را منتقل مي كنند . اين كابل ساختاري شبيه به كابل آنتن دارد اما در سطح مقطع و شيلد با آن متفاوت است . كابل هايي كه مغزي و شيلدي از جنس مس دارند ، باكيفيت ترين كابل هاي تصوير هستند . بطور كلي مي توان با استفاده از كابل RG59  تا 250 متر تصوير را منتقل نمود اما در برخي مدل دوربين هاي هايك ويژن مي توان تا 700 متر نيز تصوير دوربين را منتقل نمود كه از اين حيث يك راهكار ايده آل براي منتقل كردن تصوير به حساب مي آيد .

بيشتر بخوانيد:   پكيج دوربين مداربسته     تي وي تي 

 

 

انواع كابل دوربين مدار بسته


كابل شبكه يا زوج سيم شامل 8 رشته سيم است كه بصورت دو به دو بدور هم تابيده شده اند . اين سيم ها داراي رنگ هاي مختلف هستند ، نارنجي ، آبي ، سبز ، قهوه اي ، سفيد نارنجي ، سفيد آبي ، سفيد سبز و سفيد قهوه اي رنگ هاي موجود در هر كابل شبكه اي هستند . اين رشته سيم ها بدليل كاهش تاثير نويز بر روي سيگنال تصوير دوربين مدار بسته هايك ويژن بدور هم تابيده شده اند . كابلهاي شبكه بر حسب نوع دسته بندي كه به CAT معروف است به انواع مختلفي تقسيم مي شوند كه از اين بين كابل هاي Cat5 و Cat6 براي انتقال تصاوير دوربين هاي تحت شبكه مناسب هستند . جهت انتقال تصوير يك يا چند دوربين با پهناي باند حداكثر 100 مگا بيت بر ثانيه مي توانيد از كابل Cat5 استفاده كنيد. همچنين در صورتي كه بخواهيد پهناي باند مجموع چند دوربين را با مقدار بيشتري ( حداكثر 1000 مگا بيت بر ثانيه ) منتقل كنيد مي توانيد از كابل Cat5e يا Cat6 استفاده كنيد .

  • كابل شبكه UTP – فاقد هر گونه فويل يا لايه محافظ ديگر مي باشد و معمولا در فضاهاي داخلي و فاقد نويز استفاده مي شود .
  • كابل شبكه U/FTP – هر كدام از زوج سيم ها توسط لايه فويل پوشانده شده اند .
    اين كار باعث عملكرد مناسب كابل در فضاهايي كه داراي نويز هستند مي شود .
  • كابل شبكه F/FTP – هر كدام از سيم ها و زوج سيم ها در فويل هاي مجزا پيچيده شده اند .
    از اين كابل شبكه مي توان در محيط هايي كه نويز بالايي دارند استفاده كرد .
  • كابل شبكه S/FTP – هر كدام از زوج سيم ها توسط فويل پوشش داده شده و كل 4 زوج درون يك شيلد بافته شده قرار مي گيرد .
    عملكرد مطلوب در محيط هاي پر نويز و فضاهايي كه امكان آسيب فيزيكي به كابل وجود دارد از ويژگي هاي اين نوع كابل شبكه است . شهرنت
  • كابل شبكه SF/UTP – در اين كابل چهار زوج درون فويل و شيلد پيچيده شده اند و مورد استفاده قرار مي گيرند .
  • كابل شبكه S/UTP – كابل توسط شيلد محافظت شده است و در فضاهايي كه امكان آسيب فيزيكي به كابل وجود دارد مي توان از آن استفاده نمود .
  • كابل شبكه F/UTP – در اين كابل چهار زوج توسط يك فويل محافظت شده اند و در پروژه هاي مختلف مي توان از آنها استفاده نمود .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۷:۳۰ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)