زود باش زود باش .

زود باش

دکتر ماکان آریا پارسا کیست؟

دکتر ماکان آریا پارسا کیست؟

 

در خصوص تحصیلات ماکان آریا پارسا، دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، MBA از دانشگاه Steinbeis آلمان، MBA از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و لیسانس مهندسی صنایع در تولید صنعتی داریم. یک جوان شایسته و یک کارآفرین برجسته کشورمان در زمینه مشاوره، بازاریابی و آموزش نیروی انسانی از قدرت بالایی برخوردار است.

 

کارآفرین بودن و داشتن یک کسب و کار برای همه ما سرگرم کننده و لذت بخش است. تعداد زیادی از مردم را اداره کنیم، کسب و کار خودمان را داشته باشیم و احساس کنیم تمام تلاشمان برای خودمان است. البته به این راحتی هم نیست وگرنه الان تعداد کارآفرینان موفق آنقدر کم نبود! در این مقاله با ما همراه باشید تا کارآفرینی را از دیدگاه دکتر مکن آری پرسا، کارآفرین نمونه کشور بررسی کنیم.

 

بهتر است ابتدا کمی بیشتر در مورد دکتر مکن آری نعل اسبی بدانید و سپس به سراغ چند آموزش جالب بروید:

 

نام ماکان آریا پارسا در میان فهرست بلندبالای موفقیت ها و دستاوردهای مهم مختلف می درخشد. وی متولد 1365 از جمله کسانی است که کشورمان مدیون زحماتش است.

 

وی در سال 1396 عنوان کارآفرین ارشد کشور و مدیر فناوری اطلاعات را به خود اختصاص داد، جالب است بدانید که وی در سه سال متوالی از سال 1375 تا 1377 موفق به دریافت تندیس حقوق مصرف کننده از وزارت صنعت، معدن و تجارت شد. این جوان کارآفرین در دوران پرفراز و نشیب خود همواره تغییرات و تحولات چشمگیری در زندگی افراد جامعه خود به ویژه جوانان ایجاد کرده است.

 

 

 

خلاصه سوابق تحصیلی دکتر مکن آری پرسا

 

بعداً به طور خلاصه با McCann Lion Horseshoe آشنا می شویم:

 

    متولد 1365 در اصفهان

    لیسانس مهندسی صنایع با گرایش تولید صنعتی

    MBA، دانشگاه صنعتی امیرکبیر

    MBA مدیریت، دانشگاه Steinbeis، برلین، آلمان

    دکتری کارآفرینی، آموزش عالی، دانشگاه آزاد اسلامی

    دارای گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001:2000 از DNV هلند

    دارای مدرک MBA مدیریت بازرگانی با تاییدیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

    مدیر ارشد فناوری اطلاعات در سال 1396

 

 

 

آیا دوست دارید چند تا از آموزش ها و فیلم های دکتر آریه پرسا را ??در سایت افرات ببینید؟

 

چرا نگاه کردن به عادات افراد موفق می تواند چنین تأثیر مهمی داشته باشد؟

 

راه اندازی یک کسب و کار جدید یک فرآیند طولانی است و برای مقابله با مشکلات و بحران های بعدی باید کفش های آهنی بپوشید! اما یک راه خوب برای افزایش شانس موفقیت این است که ببینیم عادات موفق ترین کارآفرینان ایران و جهان چیست!

 

شاید باورش سخت باشد، اما ایجاد عادات حتی مهمتر از تعیین اهداف است! به هر حال، یکی از ویژگی های کارآفرینان موفق، توانایی ایجاد عادات خوب است که در ادامه می خوانید: در بیوگرافی بسیاری از کارآفرینان موفق و شناخته شده خارجی مانند هوارد شولتز (استارباکس) و استیو جابز (اپل)، یا کارآفرینان، رفتارها و عادات محلی و سایر خارجی ها چیزی مشترک داشتند که بعداً خواهیم دانست.

 

 

چند عادت مهم کارآفرینی نوشته ماکان آریا پارسا

 

چند نمونه از عادات مهم کارآفرینان موفق را از دیدگاه دکتر مکن آری فرسا می خوانیم:

 

تسلیم نشو؛ گاهی عقب نشینی کرد ??

 

دکتر آری پرسا معتقد است یکی از مهم ترین دلایل شکست یک توسعه دهنده کسب و کار، ارائه زودهنگام است، البته به عنوان یک کارآفرین باید منتظر بمانید تا به زودی وقفه ها و موانع ظاهر شوند، در چنین شرایطی ممکن است مجبور شوید کمی از مواضع خود عقب نشینی کنید، اما هرگز زندگی و تجارت خود را رها نکنید.

 

بدون بهانه؛ در مورد درس ها و تجربیات صحبت کنید!

 

افراد موفق تقریباً هر موقعیتی را کنترل می کنند. آنها تنها دلیل شکست خود را تصمیمات اشتباه خود می دانند. به جای اینکه به دنبال مقصر بگردند، سعی می کنند از تجربیات و درس های آموخته شده استفاده کنند تا یک اشتباه را دو بار تکرار نکنند.

 

آیا چیزی بهتر می خواهید؟ شما باید چیزی را از دست بدهید!

 

وقتی به دنبال موفقیت بزرگتر هستید، نباید از قربانی کردن چیزهای کوچکتر بترسید. به عنوان مثال، برای صرف زمان بیشتر با افراد موفق تر، باید با افرادی دوست شوید که چیزی به شما اضافه نمی کنند.

 

تمرکز بر مشکلات؛ روی راه حل ها تمرکز کنید! ??

 

به جای تمرکز بر این که چرا اتفاق بدی افتاده است، روی بهترین کاری که اکنون می توان انجام داد تمرکز کنید. کارآفرینانی که همیشه به موفقیت فکر می کنند، به دنبال راه حل های جدید و نوآورانه در بازارهای بزرگ و نوظهور هستند، در حالی که خطر ممکن است حتی بیشتر از روش های آزمایش مجدد باشد.

 

حریص و جاه طلب باشید، پول در خواهید آورد

 

کسب درآمد راهی منحصر به فرد برای حل مشکلات مشتریان و کارمندان است! به جای تلاش برای پس انداز، به راه های جدید برای امرار معاش فکر کنید. دکتر آری پرسا همیشه به کسانی که روش های درآمدی جدید را در سازمان ارائه می دهند، پاداش های استثنایی ارائه می دهد.

 

 

ارتباط همه چیز است!

 

ارتباط و شبکه نقش بسیار مهمی در موفقیت شما به عنوان یک کارآفرین دارد. توانایی برقراری ارتباط با موفق ترین ها یک توانایی و استراتژی برد-برد برای شما و شرکای شما، همکاران با استعداد شما و حتی رقبای شماست.

 

 

قبل از اینکه آماده شوید شروع کنید!

 

ماری فارل، یکی از سخنگویان بزرگ در زمینه موفقیت، حتی قبل از سازماندهی، دائماً بر شروع و عمل تأکید می کند. کمال گرایی را به دیوار شلیک کنید و شروع کنید. اگر منتظر هستید


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۰:۰۸ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)