زود باش زود باش .

زود باش

معرفی بهترین هتل های قشم در سایت لحظه آخر

هرچند که کیفیت هتل های قشم به اندازه هتل های کیش خوب نیست ولی در بین آن ها می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. وب سایت لحظه آخر کامل ترین بانکِ اطلاعاتی هتل در ایران است؛ می توان ادعا کرد که این سایت بیش از 70 درصد هتل های دنیا را پوشش داده بنابراین در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات در زمینه هتل های مختلف در شهرها و کشورهای گوناگون هستید، وب سایت لحظه آخر بهترین گزینه ای است که در جهت راهنماییِ شما وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل های باکیفیت جزیره قشم (از نگاه مسافران) در رده های مختلف بپردازیم پس تا انتها ما را همراهی کنید.

هتل های اقتصادی جزیره قشم

اگر شما هم جزء کسانی هستید که استخر و جکوزی و امکانات عجیب غریب هتل ها برایتان مهم نیست، هتل های اقتصادی بهترین انتخابی است که برای اقامتتان می توانید داشته باشید. این هتل ها معمولا 2 ستاره و ارزان هستند و امکانات معمولی را در اختیار مسافران خود قرار می دهند. با توجه به این که هم اکنون قیمت تور قشم دچار نوسانات زیادی می شود، می توانید نرخ های به روز شده آن را در وب سایت گردشگری و ارائه تورِ لحظه آخر مشاهده کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که به ندرت پیش می آید یک هتل اقتصادی رستوران داشته باشد، از همین رو برای سفارش و تهیه غذا باید به بیرون از هتل مراجعه کنید. بهترین هتل های اقتصادی و ارزان قیمت قشم که می توانید در آن ها اقامتی قابل قبول را تجربه کنید عبارتند از:

هتل المپیک: هتل المپیک قشم با 47 اتاق مجزا در سال 1387 در بلوار هنگام ساخته شد. یکی از مزیت هایی که این هتل دارد، وجود فضای سبز زیبا و آلاچیق می باشد که می توانید اوقات فراغتتان را در این محیط زیبا سپری کنید.

هتل آرش: یکی از هتل های 3 ستاره و خوب جزیره کیش، هتل آرش واقع در مرکز جزیره می باشد. این هتل در سال 1395 احداث گشته و امکانات رفاهی و تفریحی خوبی دارد که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است. این هتل دارای 15 واحد اقامتی بوده و تنها 5 دقیقه با ساحل فاصله دارد.

منبع : خبر فارس


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۲:۰۸ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)