زود باش زود باش .

زود باش

اندازه قاب عكس چوبي

اندازه قاب عكس چوبي

انواع قاب عكس چوبي مطابق اندازه عكس هاي استاندارد مانند 15*10 – 18*13 – 25*20 – 40*30 و 60*50  سانتي متر توليد مي شوند. قاب عكس چوبي به راحتي با هر سبك دكوراسيوني سازگار مي شود ، طراحي ساده اي دارد و بسيار كلاسيك نمايان مي گردد.

پايه پشت قاب

پايه هاي پشت قاب عكس چوبي به شما اين امكان را مي دهد محصول خريداري شده خود را روي يك سطح صاف و افقي مانند واحد تلويزيون ، قفسه كتاب ، بوفه ، ميز و كمد … نمايش دهيد. علاوه بر اين ، به لطف شكاف هاي كوچك در سطح پشتي قاب ها ، اين فرصت را داريد كه اين محصولات را به ديوارهاي خانه خود آويزان كنيد.

 

نصب قاب عكس چوبي

در ديوارهايي كه امكان آويزان كردن يك قاب با ميخ وجود ندارد ، مي توانيد مراحل مونتاژ را با كمك مته و رولپلاك تكميل كنيد. به عنوان يك راه حل جايگزين ، مي توانيد قاب هاي خود را به كمك نوار دو طرفه به سطوح ديوار بچسبانيد.

نحوه چيدمان قاب عكس

براي انتخاب و چيدمان قاب عكس چوبي بايد از رنگ و دكوراسيون محيط الگو بگيريد. همچنين اندازه قاب عكس را بايد بر طبق اندازه ديوار مورد نظر انتخاب كنيد. ارتفاع نصب نيز از اهميت خاصي برخوردار است ؛ به طوري كه نه خيلي بالا و نه خيلي پايين نصب شود. بهترين جا موازي با زاويه نگاه شما خواهد بود.


قاب عكس‌ها را بر اساس سبك مي‌توان به چهار گروه كلي تقسيم كرد و انواع مختلف قاب بر اساس طرح، رنگ و ضخامت‌ در اين گروه‌ها قرار داد.

  • 1- قاب عكس مدرن
  • 2- قاب عكس فانتزي
  • 3- قاب عكس زينتي (سلطنتي)
  • 4- قاب عكس سنتي و كلاسيك

 

قاب عكس مدرن

قاب عكس‌ مدرن با خصوصيات ظاهري مينيمال و ساده ارائه مي‌شود كه در ساختار آن خبري از پيچيدگي‌هاي طراحي وجود ندارد. سعي كنيد اين نوع قاب عكس ها را در فضايي كه به سبك مدرن يا مينيمال دكور شده است، استفاده كنيد. قاب عكس هاي مدرن معمولاً با ضخامت و عمق كم توليد مي‌شوند تا بتوان راحت‌تر آن‌ها در محيط طراحي را با ساير المان‌هاي دكوراتيو موجود در فضا هماهنگ نمود.

قاب عكس فانتزي

قاب عكس فانتزي با شكل و شمايلي خاص و فانتزي كه معمولاً با پيچيدگي‌هاي هندسي نيز همراه است، توليد مي‌شود. طراحي قاب عكس هاي فانتزي به گونه‌اي است كه استفاده از آن‌ها را در هر سبك دكوراسيون، مشكل مي‌كند. اگر قصد خريد اين نوع از قاب عكس ها را داريد پيش از هر چيز ديگري به ساير المان‌هاي دكوراتيو كه قرار است در كنار آن قرار دهيد توجه كنيد.

قاب عكس زينتي يا سلطنتي

قاب عكس زينتي يا به اصطلاح سلطنتي نوعي از قاب عكس است كه معمولاً از فلزات گرانبها همچون طلا و نقره ساخته مي‌شود. اين دسته از قاب عكس ها با توجه به نوع مواد اوليه مصرفي در ساخت آن‌ها داراي وزن زيادي هستند. قاب عكس هاي زينتي به شكل دست ساز توسط استادان ماهر و خبره ساخته مي‌شود و با توجه به ارزش هنري و مادي اين قاب عكس ها، از آن‌ها براي نگهداري و نمايش قطعات هنري خاص و ارزشمند استفاده مي‌شود.

قاب عكس سنتي و كلاسيك

هنر در توليد قاب عكس سنتي ما ايرانيان حرف اول را مي‌زند. هنر خاتم كاري بر روي قاب با تلفيق قلم زني، نقاشي و غيره يك قاب عكس سنتي ايراني را به ارمغان خواهد آورد. اين نوع قاب عكس در هر فضايي به شدت جلب توجه خواهد كرد. عليرغم زيبايي و جلب توجه اين نوع قاب عكس ها استفاده از آن در هر سبك دكوراسيوني توصيه نمي‌شود. چرا كه اين هنرِ تلفيقيِ زيبا ممكن است ريتم دكوراسيون شما را بر هم بزند.

مروزه با پيشرفت صنعت و تكنولوژي، انواع فريم‌هاي پي وي سي با طراحي ظاهري قاب عكس هاي زينتي و سنتي توليد مي‌شوند كه ما آن‌ها را در دسته قاب عكس هاي كلاسيك قرار مي‌دهيم. از فريم هاي كلاسيك براي فريم بندي تابلو فرش ها و نقاشي هاي رنگ روغن استفاده مي‌شود. تابلوهاي توليد شده با اين نوع قاب عكس ها در دكوراسيون كلاسيك به شدت پر كاربرد است.

قاب چوبي

قاب چوبي يكي از بهترين قاب عكس چوبي هستش كه شما مي توانيد در همه رنگ سفارش بديد و هيچ گونه محدوديت در اندازه و رنگ قاب نداريد.قاب عكس چوبي و قاب pvc در مجموعه به طور جداگانه انجام مي پذيرد قاب ديواري و قاب چندتايي جديد در جنس چوبي و pvc انجام صورت مي گيرد و قول 100 به شما ميديم اين مجموعه يكي بصرفه ترين قاب سازي آنلاين و قاب سازي ارزان در ايران مي باشيم

قاب عكس آنلاين در هر ابعادي شما بخواهيد سفارش بديد براي خريد قاب عكس تنوع بسيار زيادي وجود دارد كه شما مي توانيد به راحتي به نمايش بگذاريد و به صورت آنلاين قاب عكس خودتون رو نگاه كنيد قاب چوبي يكي از وسايل بسيار دوست داشتني اگر علاقه مند به دكوراسيون ساده و مينيمال هستيد كه بهترين گزينه براي شما استفاده از قاب عكس چوبي خواهد بود. قاب عكس چوبي در ابعاد و اندازه هاي مختلف طراحي شده و فاقد حاشيه خواهد بود. اين قاب چوبي از نوع ساده بوده كه مي تواند تصاوير شما را زيباتر نشان دهند.

با توجه به اينكه قاب چوبي ساده مي‌ تواند با رنگ هاي مختلف حسي كلاسيك و گرم به محيط خانه شما انتقال دهد، مي توانيد با خريد آن ها نماي زيبا به دكوراسيون داخلي ساختمان خود بخشيده و فضايي كلاسيك ايجاد نماييد ما در اينجا كلي قاب عكس چوبي داريم كه شما ميتوانيد به هر رنگي بخواهيد سفارش بديد فروشگاه قاب نقاشي  يكي از مراكز فروش قاب عكس در كل كشورمي باشد كه شما مي توانيد براي سفارش قاب چوبي، خريد قاب عكس a3، خريد قاب عكس چوبي، خريد قاب عكس بزرگ و سفارش قاب عكس به سايت ما مراجعه كنيد و از انواع مدل هاي ما ديدن كنيد.

همچنين مي توانيد با مراجعه به سايت ما از قيمت قاب چوبي ساده، قيمت قاب عكس چوبي، قيمت قاب عكس ساده و هزينه قاب عكس اطلاع پيدا كنيد.اين فروشگاه بهترين قاب سازي در كرج و مركز فروش عمده قاب عكس در تهران مي باشد. مركز خريد قاب عكس در تهران با فروش قاب عكس عمده و قاب عكس بزرگ و كوچك در خدمت مشتريان عزيز مي باشد.

انواع قاب عكس جديد از نظر كاربرد

يكي از موضوعاتي كه در مورد انواع قاب عكس جديد بررسي مي شود، نوع كاربرد آن است. برخي از قاب عكس ها روميزي هستند و برخي به ديوار نصب مي شوند، برخي نيز دو كاره طراحي شده اند. انواع قاب عكس جديد روميزي در سايز و مدل بندي مختلف طراحي و اجرا مي شود. اين قاب عكس ها معمولاً به صورت شيبدار طراحي مي شوند و در بخش پشت كار از يك زبانه شيبدار استفاده شده است كه روي ميز قرار مي گيرد و به عنوان تكيه گاه استفاده مي شود. معمولاً مدل هاي روميزي براي تصاوير خانوادگي و دوستانه بسيار عالي هستند. اين قالب عكس ها در رنگ بندي هاي كامل عرضه مي شوند و در هر ابعاد و سايزي كه مدنظر داريد، قابل سفارش است

 

انواع قاب عكس جديد

نوع ديگري از قاب عكس وجود دارد كه براي تصاوير خانوادگي بزرگ انتخاب خوبي است اين محصول به صورت ديواري نصب مي شود و فريم بندي بي نظيري براي تصاوير هنري دارد و بخش مهمي از تزيين منزل شما محسوب مي شود. اين قاب عكس ها براي منظره طبيعت كه با دوربين عكاسي شده، پيشنهاد خوبي هستند. قاب ديواري در مدل هاي رنگي، طلايي، مات و براق و … عرضه مي شوند. قاب روميزي معمولاً سايز بندي بسيار گسترده اي دارد و برخي از سبك هاي آن به صورت چند بخشي هستند كه براي تصاوير خانوادگي بسيار عالي خواهند بود. ما در اينجا كلي قاب چوبي داريم تمامي قاب عكس چوبي از چوب روس هستند

انواع قاب عكس جديد از نظر سبك

سبك اجرايي براي انواع قاب عكس بسيار مهم است. البته به طور كلي ? سبك اصلي در انواع قاب عكس جديد ديده مي شود.

قاب عكس جديد مدرن

كساني كه علاقه به قاب عكس ساده دارند، سبك مدرن را مي پسندند و بيشترين فروش در سايت نور قائم مربوط به انواع قاب عكس جديد مدرن سفيد رنگ است. اين مدل از قاب ها ساختاري مينيمال دارند و بسيار ساده طراحي شده اند. در واقع هيچ نوع پيچيدگي در آن اجراي آن ديده نمي شود و تصاوير در يك فريم ساده مدرن قرار مي گيرد. معمولاً قاب عكس مدرن از نظر ضخامت و عمق متفاوت است و اجراي آن بر اساس موقعيت منزل و نوع دكوراتيوي كه داريد، مشخص مي شود. اين قاب عكس ها  اغلب تك رنگ هستند. كساني كه به دكوراسيون سيلور علاقه دارند قاب ساده عكس نقره اي را انتخاب مي كنند. سبك هاي مدرن بسيار متنوع هستند.

قاب عكس جديد فانتزي

خريد قاب عكس بزرگ فانتزي هديه اي بي نظير به عزيزانتان است و سبك و طرحي كه براي اين قاب ها ديده مي شود به صورتي است كه باب ميل همه سليقه ها خواهد بود.

در طراحي انواع قاب عكس جديد فانتزي از ايده هاي خاص استفاده مي شود، مثلاً قاب به شكل يك شخصيت كارتوني اجرا مي شود و يا ساختار دو بخشي براي آن در نظر گرفته مي شود. اين قاب ها اغلب رنگارنگ هستند و براي اتاق كودك و نوجوان و همينطور دكوراسيون رنگي منزل بسيار عالي خواهند بود. المان هاي اجرايي براي قاب هاي فانتزي بسيار متنوع است، همينطور جنس محصول نيز به صورت تركيبي استفاده مي شود. مثلاً فريم اصلي به صورت قاب مشكي ساده است اما روي آن يك سري كاراكترهاي رنگي و جذاب استفاده مي شود كه ساختار قابل قبولي دارد.

قاب عكس جديد سلطنتي

افرادي كه علاقه به دكوراسيون كلاسيك براي منزل خود دارند معمولاً انواع قاب عكس جديد سلطنتي و تزئيني را انتخاب مي كنند. اين قاب عكس ها معمولاً به رنگ طلايي و نقره اي طراحي مي شود و مواد اوليه به كار رفته براي فريم آن ها نيز نسبتاً قيمت بالايي دارد. براي ساخت اين قاب ها نياز به اساتيد ماهر بوده و مي بايست مشخص باشد كه قاب به صورت دست ساز تهيه شده است. ارزش هنري و مادي قاب عكس سلطنتي معمولاً بالا است و براي نگهداري از قطعات هنري خاص و ارزشمند از اين محصول استفاده مي شود. اين قاب ها از نظر سبك اجرايي به چندين دسته مهم تقسيم مي شوند كه برخي از آنها بسيار گران هستند و برخي نيز از نظر متريال ارزانتر هستند مشابه با سبك هاي لوكس طراحي و ساخته مي شوند

 

قاب عكس سنتي

اگر از دسته افرادي هستيد كه علاقه زيادي به سبك هاي روستيك داريد، قطعاً قاب عكس سنتي براي شما بهترين انتخاب است. در طراحي اين قاب عكس ها از تلفيق قلمزني و نقاشي استفاده مي شود و موقعيت اجرايي آن به قدري جالب است كه از نظر كيفيت كاملاً تضمين شده است. تناسب دكوراسيون در بخش هاي مختلف از اين قاب كاملاَ مشخص است. قاب عكس طلايي ساده اولين رتبه در بين انواع قاب هاي سنتي دارد و رنگ طلايي نوعي رنگ نوستالژي محسوب مي شود. خوشبختانه تنوع زيادي در مورد اين مدل از قاب ها وجود دارد.

 

انواع قاب عكس جديد از نظر جنس

در خريد انواع قاب عكس جديد نبايد فقط به ظاهر آن توجه كنيد بلكه نياز است جنس قاب ها نيز سنجيده شود. در واقع متريالي كه براي قاب اجرا مي شود تاثير مستقيمي روي كيفيت آن دارد و جنس مواد اوليه قاب ها بسيار مهم است.

 

قاب عكس چوبي

در چند ماه اخير، بيشترين فروش در سايت نور قائم مربوط به انواع قاب عكس جديد چوبي است. چوب متريال محبوب در دكوراسيون منزل است و قاب عكس چوبي از گذشته تا به امروز طرفداران زيادي پيدا كرده است. طراحي و برش چوب در اجراي قاب عكس از موارد مهمي است كه روي كيفيت آن تاثير مي گذارد. سبك هاي مختلفي از قاب عكس چوبي وجود دارد كه به صورت مدرن و سنتي و مينيتال عرضه مي شود. چوب ها هم به صورت طبيعي و هم رنگ شده عرضه مي شود. معمولاً وزن انواع قاب عكس جديد چوبي سبك بوده و از نظر اجرا روي ديوار نيز شرايط خوبي دارد. قاب عكس چوبي از نظر سفارش تنوع بسيار بالايي دارد و شما مي توانيد آن را در ابعاد مورد نظر انتخاب كنيد.

 

ابعاد قاب عكس

اگر قصد خريد انواع قاب عكس جديد داريد بايد به ? نكته مهم دقت داشته باشيد.

 

?-    قرار است چه چيزي را قاب كنيد: مهمترين معيار براي خريد قاب عكس اين است كه قرار است چه چيزي را با آن قاب كنيد. مثلاً قابي كه براي يك عكس ساده انتخاب مي شود به نسبتاً يك قطعه هنري ارزشمند متفاوت خواهد بود. جنس و كيفيتي كه براي قاب عكس ها در نظر گرفته مي شود روي طول عمر آن تاثير زيادي دارد. معمولاً جنس چوبي و فلزي پيشنهاد خوبي در خريد هستند و از نظر كيفيت تضمين شده اند از سوي ديگر بهتر است قاب عكسي خريداري كنيد كه به جاي شيشه از لايه محافظ پلكسي گلاس توليد شده است. اگر قرار است يك عكس ساده را قاب كنيد مي توانيد قاب عكس هايي از جنس پي وي سي انتخاب كنيد كه هم وزن سبكي دارد و هم قيمت آن ارزانتر است.

 

چه نكاتي در خريد اينترنتي قاب عكس بايد رعايت شود؟

?-    تناسب بين تصوير و قاب عكس: كساني كه قصد قاب گرفتن تصاوير مربوط به چهره دارند مي بايست از قاب هايي استفاده كنند كه هماهنگي خوبي با چهره شان داشته باشد معمولاً قاب كردن چهره كار دشواري است و بايد از قابي استفاده كرد كه زيبايي چهره را كاهش ندهد. پيشنهاد ما قاب عكس هاي چوبي است كه در طرح و رنگ بندي هاي متنوعي عرضه مي شوند. اگر فضاي منزل شما سنتي است قاب هاي چوبي و اگر مدرن است مدل استيل بهترين گزينه محسوب مي شود.

 

?-    سايز قاب عكس: در خريد انواع قاب عكس جديد، رعايت سايز و ابعاد قاب اهميت زيادي دارد. اندازه ها نقش مهمي در زيبايي قاب عكس دارند. دقت كنيد كه قاب عكسي كه انتخاب مي كنيد نه بايد خيلي بزرگتر از تصور شما باشد و نه خيلي كوچكتر در نظر گرفته شود به اين ترتيب عمق شخصيت و جذابيت مشخص مي شود.

 

?-    دقت به لايه محافظ: در طراحي انواع قاب عكس جديد از بهترين لايه محافظ استفاده شده است كه سبب مي شود ارزش عكس و قطعه هنري حفظ شود. انتخاب يك سطح شفاف از جنس مناسب سبب مي شود كه از اثر هنري محافظت خوبي صورت بگيرد. استفاده از شيشه و پلكسي گلاس به عنوان لايه محافظ به كيفيت بيشتر كار مي افزايد و سبب انعكاس نور نيز مي شود. اگر دوست نداريد كه انعكاس نور صورت بگيرد مي توانيد از يك پوشش ضد انعكاس كمك بگيريد كه سبب مي شود موقعيت قاب عكس شما مات شود. در صورتي كه به دنبال انواع قاب عكس جديد ارزان قيمت هستيد مي توانيد از لايه شيشه اي به عنوان لايه محافظ استفاده كنيد كه تعرفه ارزانتري نيز دارد.

 

?-    بررسي پشت بندي قاب عكس: بسياري از افراد اين تصور را دارند كه پشت بندي براي قاب اهميتي ندارد اما در اشتباه هستند. قاب هايي كه از پشت بندي هايي مقوايي تهيه شده اند معمولاً عمر كمي دارند و مقوا رفته رفته تحليل رفته و خراب مي شود. پلاستيك از ديگر جنس هاي مناسب براي انواع قاب عكس جديد محسوب مي شود كه هم وزن سبكي دارد و هم از نظر مقاومت مناسب است. ام دي اف نوعي چوب نازك است كه براي پشت انواع قاب عكس جديد استفاده مي شود و امكان نصب پايه و آويز براي آن وجود دارد اين مدل از پشت بند ها در سايزهاي متنوعي عرضه مي شوند. در نهايت از جنس شيشه براي پشت بند قاب عكس استفاده مي شود كه به نوعي مشهور به سبك قاب دو طرفه است و هر دو سطح قاب از شيشه پوشانده شده است.

 

پرفروشترين مدل هاي قاب عكس سال ????

قاب عكس ?? تايي از مدل هاي پرفروش امسال محسوب شده است كه براي تصاوير داستاني و خانوادگي گزينه خوبي محسوب مي شود اين قاب عكس ها براي تصاوير سياه و سفيد و هنري بسيار عالي هستند. البته كه قاب عكس چندتايي مجموعه ?? تايي نيز عرضه شده است كه مي توانيد براي ماه هاي اول بارداري تا زايمان، تصاويري از خود تنظيم كرده و به صورت سريال در قاب عكس قرار دهيد. قاب عكس مجموعه ?? عددي با سبك هاي متنوع عرضه مي شود كه از نظر سايز متنوع هستند. شما مي توانيد قاب عكس چوبي با پاسپارتو در هر سايزي كه مد نظر داريد، سفارش دهيد. سايز بندي براي اين محصول نامحدود بوده و اين موضوع خريد را آسان تر مي كند. اين قاب عكس ها اغلب وزن سبكي دارند.

 

كساني كه دوست دارند هديه اي جذاب به عزيزان خود بدهند ميتوانند قاب عكس گيره اي را خريداري كنند. اين قاب عكس ها داراي گيره مخصوص نصب هستند و نوع گيره اجرا شده بر اساس كيفيت قاب عكس سنجيده مي شود. البته كه سايز گيره ها و رنگ آنها نيز قابل تغيير است.

 

در ليست انواع قاب عكس جديد، قاب هاي نوري نيز متقاضيان خاص خود را دارند قاب هاي نوري معمولاً داراي نورپردازي داخلي هستند كه سبب زيباتر نشان دادن تصاوير مي شود و معمولاً عكس ها به صورت سريال روي قاب عكس ها اجرا مي شود. اين قاب عكس ها براي تصاوير كوچك يادگاري از جشن ها بهترين استفاده را دارند و طراحي آنها هم به صورت منظم و هم غير منظم است. معمولاً قيمت انواع قاب عكس جديد نوري بر اساس سبك اجرايي آن تعيين مي شود.

سخن پاياني

با چيدمان چند قاب عكس چوبي در كنار هم مي توانيد يك اثر هنري خلق كنيد. بهتر است ابعاد قاب ها با يكديگر متفاوت باشند كه چيدمان بهتري براي دكوراسيون محيط به وجود آيد. حتي مي توانيد آنها را با خلاقيت طوري كنار هم بچينيد كه در كنار هم داستان خاصي را روايت كنند.

 

https://www.twitch.tv/laibafinch4

https://www.openstreetmap.org/user/LaibaFinch4

https://www.tripadvisor.com/Profile/527ashar

https://www.4shared.com/u/vldEv_aF/LaibaFinch4.html

https://www.indiegogo.com/individuals/30144634

https://www.mixcloud.com/LaibaFinch4/

https://www.sbnation.com/users/LaibaFinch4

https://www.liveinternet.ru/stat/ghabonaghashi.ir/

https://unsplash.com/@laibafinch4

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/5a108eb6-9414-409b-8dd1-24238072ce11/Asha-R

https://giphy.com/channel/LaibaFinch4

https://www.fanfiction.net/u/15556100/

https://seekingalpha.com/user/57134557/comments

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/LaibaFinch4

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۶:۲۷ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)