زود باش زود باش .

زود باش

خريد محصولات كاله از اسنپ ماركت

خريد محصولات كاله از اسنپ ماركت

 

كمتر كسي در ايران است كه نام شركت كاله را نشنيده باشد و از كيفيت بالاي محصولات آن راضي نباشد. يكي از معروف ترين شركت هاي توليد كننده شير و پرورش در ايران است. بسياري از محصولاتي كه هم اكنون در يخچال هاي سوپرماركتي به وفور ديده مي شوند مانند ماست ميوه اي، ماست دولايه تركي، ماست سان، ماست يوناني، پروميلك، كفير و ماست لاكتويا براي اولين بار توسط شركت كاله به بازار عرضه مي شوند.

 

برند كاله يكي از پيشگامان عرضه مكمل هاي ورزشي و لبنيات پرپروتئين در ايران مي باشد. در حال حاضر به لطف محصولات كاله ورزشكاران به راحتي مي توانند روزانه خود را دريافت كنند و نيازي به مكمل هاي خارجي گران قيمت ندارند.

 

شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد پنير كلم پيچ اولين محصول لبني ايراني است كه مورد تاييد سازمان غذا و داروي آمريكا و وزارت كشاورزي آمريكا قرار گرفته است. هشت نوع پنير كلم پيچ به طور رسمي به آمريكا صادر شده و در فروشگاه هاي شركت هاي مختلف به فروش مي رسد.

 

خريد محصولات كاله از اسنپ ماركت

شما مي توانيد با هزينه هاي بسيار كمتر از حد معمول و با تخفيف هاي استثنايي اسنپ ماركت، محصولات را به صورت آنلاين از اسنپ ماركت خريداري كنيد. برخي از محصولاتي كه با تخفيف هاي عالي در اسنپ ماركت ارائه مي شوند عبارتند از:

شير بادام كلم

 

شير بادام كله از مغز بادام تهيه مي شود. اين شير گياهي داراي بافت خامه اي و طعم آجيلي بسيار لذيذي است. لاكتوز و كلسترول آن صفر است. كوچك است اما سرشار از انرژي، ليپيد و فيبر است.

 

شير بادام براي كساني كه مي توانند به شير گاو تبديل شوند براي خوردن يا عدم تحمل و كليه و كليه در كتاب مي شوند و مي توانند با لاكتوز عشق ورزند. گياهخواران نيز مي توانند از مزاياي شير بادام بهره ببرند.

 

از ديگر مواد مغذي موجود در شير بادام كلم مي توان به ويتامين هايي مانند ويتامين C، ويتامين B6، ريبوفلاوين، نياسين، فولات و ويتامين ها اشاره كرد. همه اين مواد مغذي فوايد مادي و سلامتي براي بدن دارند. شير بادام بهترين جايگزين براي افرادي است كه سويا و لبنيات مصرف مي كنند. زيرا تمام مواد معدني و ويتامين هاي سويا و ساير لبنيات در شير بادام يافت مي شود.

پنير پارمسان

 

پنير پارمزان سرشار از ويتامين هاي A، B2، B12، D و مواد معدني مانند كلسيم است. اين پنير منبع خوبي از فسفر، سديم، سلنيوم، روي و منيزيم است. پارمزان پروتئين ترين پنير جهان است. 100 گرم پنير پارمزان 35.8 گرم مولد دارد. براي درك بهتر موضوع بايد بدانيد كه 100 گرم سينه مرغ كه از نظر ميزان پرورش غني ترين قسمت مرغ است تنها 31 گرم پرورش دارد.

 

پنير كلم پارمزان را مي توان راحت خورد. مواد موجود در آن در واقع مفيد هستند و به افزايش كلسترول خوب كمك مي كنند. كلسترول مفيد يا HDL، كلسترول خون را جذب مي كند، آن را به غذا مي رساند و سپس آن را از بدن خارج مي كند. مطالعات نشان داده اند كه سطوح بالاي HDL كل مي تواند خطر بيماري قلبي و سكته را كاهش دهد.

پنير كوتاژ

 

پنير كله كاله يكي از محصولات لبني پر پروتئين كاله است و يكي از پنيرهاي مورد علاقه ورزشكاران، بدنسازان، دوندگان سرعت و علاقه مندان به ورزش است. پنير كوتاژ داراي مقدار زيادي كازئين است كه يك ماده غذايي بسيار دير هضم است و انرژي را براي آرامش آزاد مي كند. پنير كوتيج منبع عالي سلنيوم است. سلنيوم يك ماده معدني است كه نقش مهمي در عملكرد تيروئيد شما ايفا مي كند.

 

تحقيقات نشان مي دهد كه قبل از خواب، تنقلات از غذاهايي مانند پنير تهيه مي شود، كيفيت بهتر و متابوليسم بالاتري دارد. همانطور كه گفته شد محتواي بالاي پنير را افزايش داد و از آنجايي كه به آرامي جذب مي شود مي تواند نقش عمده اي در عضله سازي داشته باشد.

 

با اسنپ ماركت محصولات كاله را ارزان تر بخريد

 

پنير كوتيج منبع عالي كلسيم است. همانطور كه مي دانيد نقش مهمي در حفظ سلامت استخوان ها دارد. كساني كه كلسيم بيشتري دريافت مي كنند كمتر به پوكي استخوان مبتلا مي شوند. پنير كوتيج نيز سطح گلوكز خون محدودي دارد، به خصوص در مقايسه با ساير محصولات لبني. بنابراين براي افراد مبتلا به نوع 2، پنير عالي مي شود.

پنير كلم

 

پنيرهاي كله در انواع مختلفي موجود است. مي توانيد انواع پنير صبحانه، پنير و پنير طبيعي را از محصولات خريداري كنيد. پنيرهاي سفيد، ناري، گردو، بره و شكلاتي تنها چند نمونه از پنيرهاي صبحانه كاله هستند.

 

 پنيرهاي كاله بسيار متنوع هستند، از جمله پنيرهاي بلوچي، پراتو، پارمزان و موزارلا، برش ها و پيتزاها. پنيرهاي پرچرب مانند پنير بلو و چدار حاوي مقدار كمي CLA هستند. CLA مي تواند به كاهش چاقي، بيماري هاي قلبي عروقي و. محصولات ليپيدي داراي مواد مغذي بالايي هستند و خواص ضد خطر دارند.

 

پنير چدار، پنير كبابي، پنير اسرم و پنير كمبر چند نمونه از پنيرهاي طبيعي كلم هستند. همه پنيرها منبع عالي كلسيم، جذب و مغذي هستند. آنها همچنين حاوي ويتامين A، B12، فسفر و ريبوفلاوين هستند. پنير (و به طور كلي محصولات لبني) از دندان هاي شما در برابر پوسيدگي محافظت مي كند. پس حتما از پنير در برنامه غذايي روزانه خود استفاده كنيد.

اسنپ ??ماركت; از سلامتي و جيب خود محافظت كنيد!

 

اسنپ ??ماركت به عنوان يكي از بزرگترين هايپرماركت هاي آنلاين ايران امكان خريد آنلاين محصولات كاله را فراهم كرده است. شما مي توانيد تمام محصولات لبني را داشته باشيد،


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۳۰:۲۱ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)

گيربكس چيست و چه وظايفي دارد؟

گيربكس چيست و چه وظايفي دارد؟

 

به گزارش رها گيربكس هر خودرويي براي حركت به يك ژنراتور برق و يك عامل انتقال نياز دارد. در آن موتور يا پيشرانه نيرو توليد مي كند. فرستنده سيستمي متشكل از قسمت هاي مختلف است كه عمل انتقال نيرو را با هم و پيوسته انجام مي دهد. در واقع پيشرانه توليد شده بايد توسط يك سيستم انتقال نيرو به چرخ ها منتقل شود. سه قسمت اصلي اين سيستم انتقال قدرت شامل كلاچ، گيربكس و ديفرانسيل است كه در اين ميان گيربكس ها از ويژگي خاصي برخوردار هستند. به گيربكس گيربكس نيز مي گويند.

 

اين قسمت از خودرو مي تواند به عنوان موتور يا مولد برق باشد. تعميرات آن نياز به تخصص بالاتري دارد و توجه به حفظ سلامت آن از اولويت هاي نگهداري صحيح خودرو مي باشد. اين موضوع پيچيده و مهم را با بررسي نحوه عملكرد و انواع آن مورد بحث قرار مي دهيم. با ما بمان.

 

 

گيربكس چيست و چه وظايفي دارد؟

 

گشتاور خروجي در صورت نياز خودرو توسط موتور به چرخ ها منتقل مي شود. وظيفه كنترل و تنظيم اين قدرت با گيربكس يا گيربكس خودرو است. در واقع گيربكس اين امكان را به راننده مي دهد كه در موقعيت هاي مختلف با سرعت هاي مختلف خودرو را كنترل كند. اهميت اين قطعه در اين است كه هر موتور قادر به توليد مقدار مشخصي قدرت و گشتاور است. اما از طريق گيربكس مي توانم بدون افزايش دور موتور و گشتاور به سرعت مورد نظر برسم. گيربكس در كنار اين وظايف، وظايف مهم ديگري را نيز انجام مي دهد. مانند:

 

پيشروي از سرعت هاي ناخواسته: با كمك گيربكس مي توان در شيب ها و شرايط جاده اي كه امكان انحراف از سرعت كنترلي وجود دارد، خودرو را به طور كامل در اختيار راننده قرار داد.

 

تنظيم جهت خودرو: با كمك گيربكس مي توان جهت خودرو را به جلو و عقب كنترل كرد و خودرو را برعكس كرد.

 

كاركردن موتور بدون حركت خودرو: گاهي لازم است موتور خودرو فعال باشد اما حركتي نداشته باشد. با كمك گيربكس مي توان نيروي موتور را به چرخ ها منتقل كرد و اين امكان را فراهم كرد.

وظايف گيربكس

اجزاي گيربكس و نحوه عملكرد آن

 

گيربكس ها همان اندازه هستند كه از چندين قسمت توليد مي شوند. مهمترين قسمت يك گيربكس چرخ دنده هاي آن است كه در انواع گيربكس ها در اشكال و مواد مختلف استفاده مي شود. در ساختمان گيربكس تعداد زيادي دنده روي هم چيده شده و بسته به فعاليت هر كدام ميزان قدرت و گشتاور انتقالي از موتور به چرخ ها مشخص مي شود. هر دنده نشان دهنده يكي از دنده هاي روي دسته دنده (سرعت دنده) داخل كابين است.

 

وجود اين دنده ها در انواع گيربكس ها ثابت است اما نوع و تعداد آنها متفاوت است. اگر مي‌خواهيد دنده‌ها را داخل گيربكس داشته باشيد، مي‌توانيد دنده‌هاي مختلف دوچرخه را تصور كنيد كه احتمالاً بيشتر آن‌ها را ديده‌ايد. ساير اجزاي گيربكس خودرو كه درجه پايين تري دارند عبارتند از:

 

    پوسته گيربكس

 

اين قسمت از چدن ساخته شده و شامل چرخ دنده ها، بلبرينگ گيربكس و محور مي باشد.

 

حتما بخوانيد: انواع روغن موتور خودرو و مقايسه آنها

 

    محور ورودي يا هاب كلاچ

 

اين محور كه به شفت كلاچ نيز معروف است، چيزي است كه گيربكس را به حركت در مي آورد. اين محور به صورت يك تكه به چرخ دنده هاي قسمت ورودي پوسته گيربكس متصل شده و از طريق كلاچ به موتور خودرو متصل مي شود.

 

    شفت رابط يا سازمان زير

 

اين وظيفه محوري وظيفه تبديل گشتاور از محور محرك به محور محرك را بر عهده دارد. داراي چرخ دنده اي است كه از پارچه ساخته شده است. چرخ دنده هاي اوليه اين شفت با چرخ دنده هاي محور محرك درگير مي شوند و سرعت ورودي توليد شده توسط موتور را بدون تغيير مقدار آن به همان ترتيب به سمت محور خروجي هدايت مي كنند. چرخ دنده هاي اين شفت در اندازه هاي مختلف هستند.

آگهي هاي خريد خودروهاي خبره

دنده هاي گيربكس

 

    شفت خروجي يا شفت اصلي

 

اين اتصال كه به وسيله چرخ دنده و ياتاقان به شفت متصل مي شود در جعبه دنده به چرخ دنده يا ديفرانسيل تبديل مي شود. چرخه دنده ها نيز در اين محور انجام شده است، اما نه به صورت يكپارچه. در واقع چرخ دنده هاي اين محور كه قطرهاي مختلفي نيز دارند به كمك بلبرينگ روي آن مي چرخند. حركت اين چرخ دنده ها با درگيري آنها با چرخ دنده هاي محور مياني امكان پذير مي شود.

 

    بلبرينگ يا بلبرينگ گيربكس

 

اين قسمت كه دنده ها را هماهنگ مي كند، لايه هاي داخلي دندانه دار نيز ناميده مي شود و به سمت چرخ دنده مورد نظر مي لغزد و با آن درگير مي شود و فعاليت ها را آغاز مي كند.

https://rahagearbox.ir/industrial-gearbox/

 

 

    اهرم دنده

 

اين قسمت بيروني ترين قسمت سيستم گيربكس است. دسته دنده كه در برخي خودروهاي داراي گيربكس اتوماتيك به طور كامل حذف مي شود، عموماً مسير H شكل را براي تعويض دنده در جعبه دنده طي مي كند. كنترل اين دسته هاي اهرمي ممكن است به صورت خودكار يا در دست ماشين باشد.

 

حتما بخوانيد: آشنايي با سيستم برق خودرو و اجزاي آن

 

    نقاط عطف

 

شفت محل اتصال دسته دنده و شفت است و راننده در واقع با حركت دادن دسته دنده شافت را به حركت در مي آورد. عملكرد اين ميله هاي فلزي با توجه به نوع گيربكس متفاوت است. منم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۲:۴۹ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)

مزاياي طراحي بيوفيليك در محيط كاري

مزاياي طراحي بيوفيليك در محيط كاري

شكي نيست كه بازده و بهره‌وري يك كسب‌وكار به سلامت روحي و جسمي نيروي كار گره خورده است. به همين دليل سازمان‌هاي امروزي به دنبال ايجاد فضاي كاري دوستانه و صميمي براي نيروي انساني خود هستند. طراحي بيوفيليك با كمك شركت‌هاي طراح و مجري فضاي سبز راهكارهاي طبيعت‌گرايانه‌اي براي اين منظور ارائه كرده است. در ادامه با اين راهكارها آشنا مي‌شويم.

طراحي بيوفيليك به چه معني است؟

m2_2ni2.png

متن جايگزين: طراحي بيوفيليك | شركت ايده سبز

زندگي شهري با تمام جذابيت‌هايش خيلي زودتر از آن‌چه پيش‌بيني مي‌شد انسان را دچار كسالت كرده است. شايد در ظاهر صنعتي شدن زندگي مارا آسان‌تر كرده باشد؛ اما چيزهاي بسياري نيز از ما دريغ مي‌كند. چيزهاي ارزشمندي چون سلامت روحي و جسمي! انسان در عصر صنعت به ماشيني تبديل شده كه تمام نيازهاي فرامادي او به حاشيه رفته و ناديده گرفته مي‌شود. به عقيده معماران منظر و برنامه‌ريزان شهري، شهرهاي بيوفيلي راه‌حل نجات انسان مدرن از مشكلات روحي و جسمي ناشي از قطع ارتباط با طبيعت هستند.

ازنظر مفهوم لغتي، بيو به معناي "زندگي با عناصر زنده" و فيليا به معناي "عشق" است. در طراحي بيوفيليك تلاش مي‌شود شهرها به جايي مناسب براي گياهان سبز و ساير موجودات زنده مبدل شوند. مسئله جالب درباره طراحي بيوفيليك آن است كه در حال تبديل شدن به يك سبك زندگي است. معماري سبز يكي از اجزاي طراحي بيوفيليك است كه در طراحي دكوراسيون داخلي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

مزاياي معماري سبز در محيط كاري

 

متن جايگزين: مزاياي معماري سبز | شركت ايده سبز

كارمندان زمان زيادي از روز (غالباً مفيدترين زمان طي روز) خود را در محل كار سپري مي‌كنند. بر همين اساس نياز است كه در محيط شركت يك منبع آرامش و انرژي براي نيروي كار وجود داشته باشد. بيوفيليك با توجه به شناختي كه از احتياجات انسان و مزاياي معماري سبز دارد، به‌كارگيري آن را ضروري مي‌داند.

خوشبختانه كارفرماهاي امروزي متوجه اهميت نيروي انساني نه تنها به عنوان يك جزء سيستم، بلكه به عنوان هويت‌هاي انفرادي شده‌اند. اين مسئله موجب توجه بيشتر به تلاش براي به‌وجود آوردن حس تعلق در نيروي كار گشته. در ادامه به تعدادي از مزاياي معماري سبز در محيط كاري اشاره شده:

  • صرفه‌جويي در انرژي

گياهان با ايجاد عايق دمايي، درجه? هواي محيط را تعديل كرده و نياز به سيستم‌هاي سرمايشي و گرمايشي را كاهش مي‌دهند. همچنين سيستم آبياري در معماري سبز به‌گونه‌اي طراحي مي‌شود كه آب مازاد ساختمان را صرف آبياري گياهان سيستم كند. سيستم آبياري گياهان در شبكه فضاي سبز ساختمان مي‌تواند از آب باران و برف تغذيه شود.

  • ايجاد عايق صوتي

اكثر مراكز اداري در مركز شهر واقع هستند. و اين يعني قرار گرفتن مداوم كارمندان در معرض آلودگي صوتي. شلوغي و سروصدا يكي از مشكلات بزرگ محيط‌هاي كاري واقع در مراكز شهري است. طراحي بيوفيليك مي‌گويد يك ساختمان سبز مي‌تواند تا حد زيادي آلودگي صوتي محل كار را كاهش دهد. گياهان به‌طور طبيعي قابليت جذب صداهاي اضافي محيط را دارند.

  • بهبود كيفيت هوا

آلودگي به يك معضل بزرگ در شهرها تبديل شده. باوجود تلاش شهرداري‌ها براي ايجاد فضاي سبز و محوطه سازي به‌منظور كاهش ميزان آلودگي، همچنان اين مشكل پابرجاست. طراحي بيوفيليك مي‌گويد معماري سبز به ما كمك مي‌كند علاوه بر تصفيه? هوا، هميشه به اكسيژن تازه دسترسي داشته باشيم.

طراحي بيوفيليك ترند روز طراحي فضاي اداري

 

متن جايگزين: طراحي بيوفيليك و ديوار سبز | شركت ايده سبز

وقتي صحبت از مد روز يا ترند مي‌شود اكثراً به مسائل بي‌اهميت و سطحي فكر مي‌كنيم. چيزهايي مثل لباس، نوع آرايش، سبك صحبت كردن، موسيقي و... اما آيا چيزهاي خوب و ارزشمند هم ممكن است زماني مد شوند؟

خوشبختانه امروز درك كافي نسبت به نياز انسان به تماس با طبيعت، زندگي سالم، شاد، پربار و معنادار به وجود آمده. توجه به سلامت روان نيروي انساني در محيط كار نشانه‌اي براي تصديق اين ادعا است. طراحي بيوفيليك پيشنهاد‌هاي خوبي براي بهبود كيفيت محيط كاري ارائه مي‌دهد كه در ادامه با آن‌ها آشنا مي‌شويم.

پارتيشن‌بندي به كمك ديوارهاي سبز

پارتيشن‌بندي در شركت‌ها براي ايجاد فضاهاي خصوصي و نيمه‌خصوصي صورت مي‌گيرد. معمولاً از پنل‌هاي شيشه‌اي، فلزي و پلاستيكي براي ايجاد پارتيشن استفاده مي‌شود. پيشنهاد طراحي بيوفيليك، جايگزين كردن پارتيشن‌هاي سبك قديمي با پنل‌هاي سبز است. براي اين منظور دو راهكار وجود دارد:

  • ايجاد ديوار سبز و موس وال روي پنل‌هاي قديمي
  • پارتيشن‌بندي به كمك ديوارهاي سبز پرتابل

هر دو روش فوق نتيجه يكساني خواهد داشت. توجه داشته باشيد كه پارتيشن‌بندي به كمك ديوار سبز تنها باعث زيبايي فضاي كار نمي‌شود. تصفيه هوا، تأمين رطوبت، كاهش صداهاي مزاحم و بهبود راندمان كاري از مزاياي ديگر ديوارهاي سبز بيوفيليك است. ساخت ديوار سبز يك روش كم‌هزينه براي تبديل يك محيط كاري افسرده به فضايي سالم و پويا است.

ايجاد اتاق سبز در محل كار

آيا درباره اتاق‌هاي سبز يا اتاق‌هاي اكسيژن چيزي شنيده‌ايد؟ جديداً خيلي از شركت‌ها براي كارمندان خود اتاقي به نام اتاق بازي ايجاد مي‌كنند. در اين اتاق كارمندان مي‌توانند بخشي از زمان آزاد خود را به بازي در كنار ساير همكاران مشغول شوند. به لطف طراحي بيوفيليك سازمان‌هاي پيشرو در حال ادغام اتاق بازي با اتاق سبز هستند. اتاقي كه در آن با كمك طراحي بيوفيليك عناصر طبيعي و سرگرمي درهم‌آميخته‌اند. تنفس اكسيژن خالص در كنار انجام بازي و كارهاي خلاقانه مي‌تواند تأثير بسيار مثبتي بر روحيه كارمندان داشته باشد. نيروي انساني سالم‌تر و خلاق‌تر، سازمان‌هاي موفق را پايه‌ريزي مي‌كنند.

ايجاد تراس گاردن و پشت‌بام سبز در ساختمان اداري

متاسفانه كمبود فضا يكي از مشكلات شايع در شركت‌ها و واحدهاي اداري است. براي رفع اين مشكل طراحي بيوفيليك پيشنهاد مي‌كند به سراغ فضاهاي فراموش‌شده برويم. فضاهايي مثل تراس، پاسيو و پشت‌بام كه معمولاً مورداستفاده‌ي حداقلي قرار مي‌گيرند. اين فضاها در طراحي بيوفيليك اهميت دوچندان پيدا كرده و نقش مهمي در سلامت نيروي كار ايفا مي‌كنند. كافي است با يك مجري و طراح فضاي سبز تماس بگيريد. اين‌گونه مطمئن خواهيد شد فضا و شرايط كافي براي ايجاد پشت‌بام سبز يا تراس سبز را داريد.

سخن آخر

در اين مطلب درباره‌ي اهميت و مزاياي طراحي فضاي سبز در محيط‌ كاري صحبت كرديم. طراحي بيوفيليك آن‌گونه كه عموم مردم تصور مي‌كنند تنها مختص به فضاي سبز بيروني و محوطه سازي نيست. در فضاهاي بسته آپارتماني، اداري، خانگي و ... مي‌توانيد با كمك طراحي بيوفيليك كيفيت زندگي را بهبود دهيد.

براي دريافت مشاوره رايگان درزمينه‌ي طراحي فضاي سبز و محوطه سازي با ما در مجموعه ايده سبز تماس بگيريد. امكان مشاوره رايگان از طريق شماره‌هاي 09121173266، 09126494926  و 02177245295  براي شما فراهم شده است.

منبع: سايت خوندني

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۹:۰۹ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)

معرفي انواع دوربين هاي مخصوص لباس پليس

معرفي انواع هارد با رابط SATA3

 

 

 

شركت سيگيت هاردديسكي به نام SkyHawk ST8000VX008

به بازار عرضه كرد كه بصورت داخلي و با استفاده از رابط SATA3.0  به كامپيوتر دسكـتاپي شما به آساني متصل مي شود ، همـچنين اين هارد مي تواند تا ظرفيت ? تـرابايت اطلاعات را در خود جاي دهد .

 

SAT3.0

 ? بيشترين سرعتي كه با استفاده از رابط SATA3.0 مي توان تجربه كرد ، ميزان ? گيگابيت بر ثانيه مي باشد .

سايز هد در اين هارد برابر با ?.? اينچ بوده و در گروه هارد ديسك هاي اينترنال  قرار ميگيرد . اندازه ي حافظه بافر يا كش در SkyHawk ST8000VX008  مساوي با ?? مگابايت بوده كه مقدار مناسبي براي هاردديسك اينترنال با اين ظرفيت مي باشد .

ميانگين زمان ما بين خطاها (MTBF) در هاردديسك اينترنال سيگيت مدل Sky Hawk ST8000VX008 مساوي با يك ميليون ساعت مي باشد .

اگر ميخواهيد اطلاعات خود را ذخيره كنيد كه از سرعت بالايي برخوردار باشد، هاردديسك اينترنال Sky Hawk ST8000VX008 موردي مناسب براي خواسته ي شما خواهد بود.

هارد ديسك هاي SkyHawk

? هاردديسك هاي سري SkyHawk، براي سيستم هاي امنيتي و دستگاه هايي كه ضبط كننده ي تحت شبكه (NVR-DVR) هستند ، توليد شده اند .

همچنين اين سري از محصولات كه در شركت سيگيت توليد مي شوند به فناوري Image Perfect داراي قابليت ضبط تصاوير بصورت ?? ساعته مي باشد .

بار كاري در اين  هارد ديسك مساوي ??? ترابايت در سال مي باشد كه سبب مي شود عمر مفيد اين دستگاه ها حدود سه برابر هارد ديسك هاي معمولي شود .

 

مشخصات فني

Segate SkyHawk ST8000VX008 Internal Hard Drive

 

مشخصات فيزيكي

ابعاد :??.? * ???.? * ???.? ميليمتر

وزن : ??? گرم

مشخصات فني

نوع رابط : SATA3.0

سايز هد : ?.? اينچ

بافر ( حافظه كش ) : ?? مگابايت

سرعت انتقال داده ها : با رابط SATA3 تا ? گيگا بيت بر ثانيه

ميانگين زمان بين خطاها (MTBF) :  ?.???.???ساعت

درجه حرارت : ? تا ?? درجه سانتي گراد در حالت عملياتي

?? تا ?? درجه سانتي گراد در حالت غير عملياتي

توان مصرفي : ?.? وات در حالت فعال

? وات در حالت Idle

?.? وات در حالت استند باي

ساير امكانات : مقاوم در برابر دماي بالا و رطوبت

پشتيباني از ATA

تكنولوژي Image Perfect با قابليت ضبط تصاوير بصورت ?? ساعته

  1. هايك ويژن
  2. دوربين مداربسته هايك ويژن
  3. دوربين مدار بسته هايك ويژن
  4. انواع دوربين مداربسته

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۲:۳۳ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)