زود باش زود باش .

زود باش

بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي همتا مووي

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترين سايت براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي هستيد، با ما در اين مطلب همراه باشيد.

ابتدا براي اين كه بتوانيم بهترين سايت دانلود فيلم و سريال را انتخاب كنيم، بايد بدانيم كه بهترين سايت چه ويژگي‌هايي دارد؟

ويژگي‌هاي بهترين سايت دانلود فيلم و سريال:

- داراي آرشيويي بروز و قدرتمند از فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- داراي دسته‌بندي كاربردي جهت دسترسي سريع به ژانر مورد علاقه

- داراي توضيحات و اطلاعات كامل از فيلم و سريال

- داراي رده بندي سني

- دوبله فارسي و سانسور بودن فيلم‌ها و سريال‌ها

- فيلم‌ها و سريال‌ها بايد داراي بالاترين و بهترين كيفيت باشند

- داراري تصاوير، تريلر يا تيزر از فيلم و سريال

- رايگان بودن فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- نيم بها بودن ترافيك دانلودي

- سريع، بروز و قدرتمند بود سايت

بهترين سايت:

حال كدام سايت دانلود فيلم و سريال وجود دارد كه تمامي ويژگي‌هاي ذكر شده در بالا را يكجا داشته باشد؛ بله، همتا مووي بهترين سايت دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي با لينك مستقيم و ترافيك نيم بها است كه داراي آرشيو بزرگ و قدرتمند از جديدترين فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي همراه با دسته بندي كاربردي و طراحي ساده و كاربرپسند براي دسترسي سريع به محتواي مورد نظر مي‌باشد. به جرات مي‌توان گفت كه وبسايت همتا مووي نه تنها جزء بهترين سايت‌هاي دانلود فيلم و سريال ايران بلكه جزء برترين سايت‌هاي فارسي زبان ايران و جهان است.

بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي:

يكي از محبوب و پر طرف‌دار‌ترين خدمات وبسايت همتا مووي كه داراي آرشيويي بروز و قدرتمند، دسته‌بندي كاربردي، توضيحات و اطلاعات كامل، رده بندي سني و ديگر موارد ذكر شده، بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان جهان است كه جديدترين فيلم‌هاي سينمايي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي:

اگر علاقه‌مند سريال‌هاي خارجي هستيد و دوست داريد در كنار خانواده جديدترين سريال‌هاي روز دنيا را با دوبله فارسي حرفه‌اي مشاهده كنيد، قطعا وبسايت همتا مووي با دارا بودن آرشيويي بروز و قدرتمند مي‌تواند به تنهايي شما را از مراجعه و گشت گذار در اينترنت به جهت پيدا كردن سريال دوبله فارسي بي‌نياز كند؛ زيرا سايت همتا مووي بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان دنيا است كه جديدترين سريال‌هاي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني:

اولين، برترين، بزرگ‌ترين و بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني با آرشيويي از جديدترين فيلم‌هاي ايراني در همه ژانرها، رايگان سايت همتا مووي مي‌باشد. لازم به ذكر از كه شما مي‌توانيد فيلم‌هاي ايراني را در وبسايت همتا مووي با لينك مستقيم رايگان و ترافيك نيم بها دانلود نماييد.

به طور كلي وبسايت همتا مووي بهترين وبسايت ايراني دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي مي‌باشد كه داراي محتواي مناسب براي خانواده‌هاي ايراني و فارسي زبان مي‌باشد كه تمامي خدمات آن به صورت كاملا رايگان ارائه مي‌شود. براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي كافي است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد كنيد يا نام همتا مووي را در موتور جستجوي گوگل تايپ كنيد تا وارد رايگان سايت همتا مووي شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۸:۲۳ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)

ارز ديجيتال تتر چيست و چه كاربردي دارد؟

ارز ديجيتال تتر چيست و چه كاربردي دارد؟

تتر يك ارز ديجيتال با واحد انحصاري USDT است. اين ارز ديجيتال با قيمت ثابت خود از شما در مقابل نوسانات بازار محافظت مي‌كند و به كمك آن مي‌توانيد به صورت ديجيتالي دلار منتقل كنيد. اگر در بازار ارزهاي ديجيتال باشيد؛ احتمالا نام ارز ديجيتال تتر را شنيده‌ايد.

شايد براي شما سوال باشد كه تترچيست، چگونه كار مي‌كند و چرا قيمت آن هميشه ثابت است. در ادامه به تمامي اين سوالات پاسخ داده خواهد شد.

ارز ديجيتال تتر چيست؟

 

s2_nb53.jpg

ارز ديجيتال تتر با واحد اختصاري USDT، همچنين قيمت آن هميشه ثابت است. درواقع ارزش هرواحد ارز ديجيتال تتر برابر با 1 دلار آمريكا است. اين ارز ديجيتال يكي از ده ارز ديجيتال با ثبات در بازار رمز ارزها محسوب مي‌شود. اين رمز ارزهاي باثبات داراي پشتوانه كالا و دارايي‌هاي ديگر هستند. درواقع قيمت ارزهاي ديجيتال باثبات هميشه وابسته به ارزش دارايي‌هاي پشتوانه است و با آنها بالا و پايين مي‌شود.

به جز تتر، تعداد زيادي از آن‌ها با پشتوانه دلار آمريكا در بازار عرضه شده است، اما USDT در حال حاضر قدرتمندترين ارز ديجيتال باثبات است.

كاربرد ارز ديجيتال تتر براي كاربران به دو شكل است.

در امان ماندن از نوسانات شديد بازار.

انتقال آسان پول به صرافي‌ها و كيف پول‌ها به صورت دلاري.

تتر را مي‌توانيد در كيف پول‌هاي ديجيتالي روي موبايل و يا كامپيوتر خود يا كيف پول‌هاي موجود در صرافي‌ها ذخيره كنيد. ارسال و دريافت آن به‌ سادگي و سرعت ارسال يك ايميل است. همين ويژگي‌ها موجب شده است كه اين ارز ديجيتال براي معامله‌گران بسيار محبوب باشد.

شركت آيفينكس  مالك تشكيلات تتر و گرداننده صرافي ارز ديجيتال بيتفينكس است. اين ارز ديجيتال ابتدا رسماً در سال ???? با نام Realcoin عرضه شد و پس از مدت كوتاهي نام آن تغيير كرد. اين شركت در سال ???? يك ارز ديجيتال ديگر به نام Tether Gold عرضه كرد كه داراي پشتوانه طلا نيز است.

چرا قيمت آن هميشه ثابت است؟

به ازاي هر واحد از اين ارز ديجيتال  كه توليد مي‌شود ? دلار در ذخاير بانكي نگهداري مي‌شود كه به عنوان پشتوانه اين ارز ديجيتال عمل مي‌كند. درواقع اگر ?,???,??? واحد USDT  به بازار عرضه شده باشد؛ ?,???,??? دلار در خزانه بانك نگهداري مي‌شود تا قيمت آن همواره برابر ? دلار بماند.

USDT در ابتدا روي لايه Omni، بستري روي بلاك چين بيت كوين، توزيع شد. اكنون روي بلاك چين‌هايي از جمله اتريوم، بيت كوين كش، ترون و الگورند نيز عرضه مي‌شود. درواقع اين موضوع يعني دسترسي به تتر بسيار آسان است و مي‌توان آن را روي كيف پول‌هاي رسمي اتريوم، بيت كوين كش، ترون و Algorand  ذخيره كرد.

واحدهاي اين ارز نسبت به نياز بازار و در دوره‌هاي زماني مختلف از سوي شركت آيفينكس توليد و به صرافي بيتفينكس وارد مي‌شوند؛ سپس از آنجا توسط معامله‌گران به صرافي‌هاي ديگر نيز مي‌روند. با اين‌ كه تراكنش‌هاي USDT غيرمتمركز است و روي بلاك‌ چين‌هاي بزرگي انجام مي‌شود، توزيع واحدهاي آن كاملاً متمركز انجام مي‌شود و نمي‌توان آن را يك ارز ديجيتال غيرمتمركز دانست.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌كنيم به وبسايت ايران متا مراجعه كنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم همچنين از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۸:۳۴ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)

مدل‌هاي DELL EMC UNITY XT STORAGE

مدل‌هاي DELL EMC UNITY XT STORAGE

در سري‌هاي جديد DELL EMC موسوم به Unity XT، آرايه هاي ذخيره ساز به ميزان 2 برابر داراي IOPS بيشتر، فضاي رم بيشتر و 50% درايو بيشتر نسبت به سري هاي قبلي خود دارا مي باشد.

 در بخش تكنولوژي خبرگزاري ايلنا  گزارش جامعي در ارتباط با مقايسه مدل هاي ذخيره ساز ها بيان شده است . اين ذخيره سازهاي All Flash و Hybrid با داشتن كنترلرهاي Dual Active و ويژگي هاي Enterprise به نحوي طراحي شده اند كه عملكرد خوبي داشته باشند و data reduction يا تقليل داده را به ميزان 5 برابر بهينه نموده و موجب ساده سازي اهداف multi-cloud سازمان ها شده است.

معماري

ذخيره سازهاي unity xt به دليل دارا بودن پردازنده هاي قدرتمند خانواده intel Xeon، يك معماري يكپارچه براي بلاك، فايل و Virtual Volume ها همراه با پشتيباني همزمان از پروتكل هاي Fiber Channel، ISCSI و NAS را فراهم مي كنند. هر يك از اين ذخيره سازها از دو Storage Processor و از رابط  SAS 12Gbبراي back end دستگاه و از يك معماري چند هسته اي بهره مي برند تا بهترين عملكرد از لحاظ كارايي و عملكرد را ارائه كنند. هم چنين با استفاده از Disk Array Enclosure ها (DAEs) مي توان فضاي ذخيره سازي را افزايش داد.

n2_kn6w.png

مشخصات فيزيكي

 جهت اطلاع بيشتر در ارتباط با مشخصات فني و مشاوره فروش با كارشناسان واحد فروش رسيس در ارتباط باشيد .

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۰:۳۴ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)

كانال تلگرام دكتر ماكان آريا پارسا

كانال تلگرام دكتر ماكان آريا پارسا

 

 

آنها باهوش هستند. همه در آن شركت مي كنيم...!

 

شايد اگر از مردم بپرسيم كه آيا توهم زيركانه اي داري يا نه، هيچ كس نگويد بله! من توهم هوش دارم! و البته ويژگي اصلي توهم هوش اين است كه خود فرد از رفتار خود آگاه نيست وگرنه هيچكس دوست ندارد فريب بخورد! براي شناخت بهتر خود لطفا اين مقاله را تا انتها بخوانيد و فكر نكنيد همه چيز را مي دانيد!

https://t.me/drmacancom

 

دكتر ماكان آريا پارسا تاجر ايراني كتابي به نام توهم هوش را ترجمه كرده است. او در اين كتاب از توهمي به نام «توهم هوش» يا به طور كلي تر، «توهم هوش» صحبت مي كند.

 

در مقاله زير مي خواهيم بررسي كنيم و ببينيم كه چرا "توهم هوش" مضر است و چگونه از اين توهم جلوگيري كنيم؟

 

پس از مطالعه اين مقاله با بيوگرافي و كتاب هاي آريا پارسا بيشتر آشنا مي شويم.

 

 

 توهم هوش چيست؟

 

توهم هوش دو سطح دارد.

 

در اولين و ساده ترين سطح، ما 100? مطمئن هستيم كه آنچه خوانده ايم يا ديده ايم درست است.

 

اما سطح دوم پيشرفته تر است و مخاطرات بالاتر است.

يا وقتي نوبت به بالاترين سطوح اقتصاد ايالتي مي رسد، برخي افراد راه حل هاي فوري و اصلاحي ارائه مي دهند.

 

در عين حال اگر مشكل از نحوه بازي تيم ورزشي است، همه به عنوان كارشناس علوم ورزشي از اشتباهات مربيان و داوران صحبت مي كنند.

 

حقيقت اين است كه ما سعي مي كنيم همه چيز را معنا كنيم و اين يك توهم در ما ايجاد مي كند. چيزي كه استيون هاوكينگ باهوش بزرگ معاصر مي بيند مخالف دانش و بدتر از ناداني است.

 

در اين سطح فكر مي كنيم خيلي بيشتر از آنچه به ما ياد داده شده است مي دانيم. يعني در برآورد هوش و مهارت خود در يك موضوع اشتباه مي كنيم. بنابراين ما اعتماد به نفس كاذبي خواهيم داشت كه رهايي از آن آسان نيست.

 

علائم توهم چيست؟

 

فكر مي كنيد چنين جملاتي را از ديگران شنيده ايد يا خودتان از آنها استفاده كرده ايد؟

 

من خودم مي دانستم و نيازي به گفتن نبود

 

اين مقاله هيچ ربطي به من ندارد.

 

من مكرر به يك سمينار رفتم اما فايده اي نداشت.

 

كتاب هاي تكراري بهترين افزودني براي روز هوشمند ما با دانش هستند.

 

· نه! اين درست نيست! همه آنها اشتباه مي كنند!

 

ديدن اين صحنه در مهماني ها احتمالاً همان چيزي است كه همه درباره سياست فكر مي كنند.

 

 

چه چيزي توهم هوش را در ما ايجاد مي كند؟

 

اين عوامل اساساً توهم هوش را در ما ايجاد مي كنند:

 

1- سيستم پاداش مغز

 

در مغز هورموني به نام دوپامين (هورمون لذت) وجود دارد.

 

وقتي مغزمان به ما مي گويد كه اين هورمون را آزاد كنيم، لذت مي بريم.

 

مثلا وقتي به ما خبر مي دهند كه در بانك جايزه گرفته ايم، وقتي در كنكور قبول مي شويم يا اطرافيانمان تشويق مي شوند.

 

مغز ما مي خواهد با ترشح مداوم اين هورمون شادتر باشد، بنابراين به دنبال دليلي براي اين كار است. يكي از دلايل اصلي ترشح دوپامين توسط مغز اين است كه ما چيزي را مي دانيم يا حداقل احساس مي كنيم كه آن را مي دانيم.

 

هر بار كه چيزي را مي دانيم يا مهارتي را مي دانيم و آن را انجام مي دهيم، سيستم پاداش در مغز فعال مي شود. درست مثل يك معتاد!

 

 2- اهميت قضاوت ديگران

 

شايد شما هم چنين افرادي را ديده باشيد! افرادي كه معمولا حرف ديگران را تكذيب مي كنند و فكر مي كنند ديدگاهشان درست است!

 

اين افراد مجذوب ظاهر افراد كاملاً متفاوت، باهوش و متفكر هستند. حقيقت اين است كه آنها دوست دارند به عنوان بهترين كساني كه مي شناسند شناخته شوند. اين افراد كه من به آنها «داناي كل» مي گويم معمولا شنوندگان خوبي نيستند. آنها تمايلي به مشورت با ديگران ندارند و مي خواهند دانش آنها جديد و متفاوت باشد.

 

اين افراد توهم هوش را تشكيل مي دهند زيرا معمولاً براي نظرات ديگران ارزش كمتري قائل هستند.

 

گاهي اوقات بهتر است باورهاي خود را در مورد مسائل مختلف دوباره بررسي كنيم. ما اغلب فكر مي كنيم كه باورها و هوش ما واقعي و غيرقابل انكار است.

 

به عنوان مثال، ممكن است فكر كنيم كه سرمايه گذاري در طلا امن ترين راه براي سرمايه گذاري است. اما واقعاً چند بار سعي كرده ايم تحليل تكنيكال را رد كنيم؟

براي اينكه مطمئن شويد چيزي را ياد گرفته ايد، بايد ببينيد چقدر در انجام آن مهارت داريد. دانش تنها با تمرين و تكرار مي تواند به مهارت تبديل شود.

 

براي مقابله با توهم هوش بايد عملگراتر باشيد. به اين ترتيب نه تنها توهم هوش را از بين مي بريد، بلكه اعتماد به نفس خود را نيز افزايش مي دهيد.

 

3- موتور يادگيري خود را هميشه روشن نگه داريد

 

هر چيزي و همه چيز را امتحان كنيد

 

اين اولين قدم براي دور شدن از توهم هوش است كه باورهاي شكل گرفته در خود را اصل نمي دانيم.

 

 3- فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي

 

تا صد سال پيش اينترنت و فضاي مجازي نامي نداشتند، اما اكنون ستون فقرات همه زندگي ها هستند.

 

عضويت در شبكه هاي اجتماعي پس از خريد گوشي موبايل به يك عادت تبديل شده و به منبع اصلي اخبار تبديل شده است.

 

با خواندن متني فلسفي درباره اگزيستانسياليسم يك كليك فاصله داريد. چقدر به خواندن چگونه بمب اتمي بسازيم نزديك هستيد؟

 

پس دنياي اطلاعات و اخبار، درست و غلط، سالم و ناقص در دستان شماست. سرعت توليد اطلاعات به قدري بالاست كه فرصتي براي تحليل و بازنگري وجود ندارد.

 

چگونه با توهم هوش كنار بيايم؟

 

زمان تجويز داروي توهم زا فرا رسيده است.

 

1. بپذيريد كه باورهاي شما درست نيست

 

2. هوش كافي نيست، كسب مهارت

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۶:۲۶ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)