زود باش زود باش .

زود باش

مشخصات فني ام وي ام 315

مشخصات فني ام وي ام 315

315 يكي از قديمي ترين محصولات توليد شده توسط مديران خودرو است. نام اصلي اين خودرو چري فالوين 2 است كه در سال 1388 به سبد محصولات چري اضافه شد و از سال 1391 با نام MV3 315 در ايران عرضه شد.

 

q2_lhl.jpg

 

مديران خودرو در سال 1394 نسخه ريستايل شده 315 را توليد و روانه بازار كرد.

در ابتدا در دو نسخه هاچ بك و سدان توليد مي شد، اما مدتي است كه توليد مدل سدان آن متوقف شده و تنها به صورت هاچ بك به بازار عرضه مي شود. در سال هاي اول تهيه لوازم يدكي ام وي ام 315 كار ساده اي نبود اما اين روزها براحتي تمامي قطعات اين مدل در تهران و ساير شهرستانها در دسترس مي باشد و از اين بايت اصلا نگراني وجود ندارد. در ضمن فروشگاه ديجي كار تمامي قطعات مورد نياز مصرف كنندگان را بصورت مستقيم وارد كشور مي كند و ميتوانيد با قيمتي مناسب آن را تهيه كنيد.

طراحي بيروني

همانطور كه گفته شد، 315 يكي از قديمي ترين محصولات چري است، بنابراين نبايد انتظار طراحي هاي مدرن شركتي را داشت. با اين حال، پس از فيس ليفت 2012، طراحي اين سدان چيني مدرن تر از قبل شده است. در جريان اين فيس ليفت تغييرات عمده اي در نماي جلوي خودرو اعمال شد كه شامل تغيير كامل در چراغ هاي جلو، جلوپنجره و سپر مي شود. با اين حال، در عقب، فقط گرافيك داخلي چراغ جلو و تغييرات جزئي سپر تغيير كرده است. همچنين از سال گذشته مديران خودرو مدل جديدي از اين خودرو را با نام 315 اسپرت روانه بازار كرده اند كه در دو نسخه لوكس و عالي به بازار عرضه شده است. در نماي بيروني، اين مدل با روكش‌هاي پلاستيكي روي بدنه و سپرها، نرده‌هاي نقره‌اي زير سپرها و ريل‌هاي روي سقف تعبيه شده است كه ظاهر خودرو را بهبود مي‌بخشد. به طور كلي UMV 315 طراحي خاص و هيجان انگيزي ندارد و مي توان آن را خودرويي با طراحي ساده و تا حدودي قديمي توصيف كرد كه البته به لطف فيس ليفت و اضافه شدن آن نسبت به قبل بهتر شده است.

 

 

 

طراحي داخلي

قبل از فيس ليفت، ام وي ام 315 از يك پنل ابزار كاملا قديمي استفاده مي كرد، اما پس از فيس ليفت چري يك پانل ابزار كاملاً جديد را معرفي كرد كه به طور قابل توجهي به روزتر و زيباتر از قبل است. با اين حال، كيفيت مواد داخلي ضعيف است و كل داشبورد و درها كاملاً از پلاستيك نامرغوب ساخته شده است كه براي خودرويي با اين قيمت ناخوشايند است. همچنين 315 توسط چري با تريم داخلي دو رنگ عرضه مي شود كه جلوه بهتري به كابين مي دهد اما مديران خودرو آن را با تريم داخلي مشكي عرضه مي كنند كه خسته كننده است و كيفيت پايين را بيشتر نشان مي دهد. علاوه بر اين، فرمان فرم كاملاً قديمي و كسل كننده اي دارد كه حتي از فرمان محصولات طبقه بندي نشده ايران خودرو مانند پژو پارس نيز قديمي تر به نظر مي رسد. اما در مدل اسپرت جديد يك صفحه نمايش لمسي هفت اينچي به خودرو اضافه شده است كه يك امتياز مثبت محسوب مي شود.

لوازم يدكي ام وي ام در بازار تهران اين روزها بصورت عمده وجود دارد و براي مصرف كنندگان قابل دسترس مي باشد كه ميتوان فقط با چند تلفن هر آنچه نياز هست را سفارش داده و در اسرع وقت تحويل بگيريد.

قواي محركه

MVM 315 به يك موتور 1.5 ليتري 16 سوپاپ چهار سيلندر مجهز شده است كه 107 اسب بخار قدرت و 140 نيوتن متر گشتاور توليد مي كند. بنابراين اين سدان چيني از نظر كارايي موتور دقيقاً همتراز موتور پژو TU5 است. قدرت موتور نيز توسط يك جعبه دنده پنج سرعته دستي تامين مي شود. اما در حالي كه 315 روي كاغذ براي يك هاچ بك نسبتا كوچك مناسب به نظر مي رسد، اما در دنياي واقعي عملكرد خوبي ندارد و خودرو شتاب و كشش قابل قبولي را ارائه نمي دهد تا زماني كه در 15 ثانيه شتاب صد در صد را به صفر برساند. و قطعا در اين شرايط اگر ماشين پر باشد بدتر است. در مقابل، نسخه پيش از فيس ليفت 315 از مشكل داغ شدن بيش از حد و عمر كم ديسك و صفحه نمايش رنج مي برد كه به نظر مي رسد پس از فيس ليفت اين مشكل برطرف شده است.

مزايا و معايب

يكي از ايرادات بزرگ ام وي ام 315 بي كيفيت بودن آن به خصوص در فضاي داخلي است كه براي خودرويي كه قيمت آن بالاي پنجاه ميليون تومان است واقعا نااميد كننده است. اين مشكل با مراجعه به جدول گزارش كيفي خودروهاي توليد داخل نيز تاييد مي شود چرا كه 315 تنها دو ستاره كيفي را از سازمان بازرسي كيفيت ايران دريافت كرده است. يكي ديگر از مشكلات اين خودرو كه البته در اكثر خودروهاي چيني وجود دارد، افت قيمت بسيار زياد مدل هاي كاركرده و فروش سخت تر آن نسبت به محصولات ايران خودرو است كه يك نقطه منفي بزرگ است. از ديگر نكات منفي اين سدان چيني مي توان به شتاب و كشش ضعيف و همچنين فرمان قديمي اشاره كرد. همچنين سيستم 315 A/C دستي است كه در اين بازه قيمتي عجيب به نظر مي رسد.

ام وي ام 315 يك هاچ بك ساب كامپكت با طول كمي بيش از چهار متر است، اما با اين وجود از فضاي داخلي راحت و جادار بهره مي برد كه از اين نظر نسبت به خودرويي مانند پژو 206 كاملا برتر است. واقعا بزرگ و مناسب براي ماشيني با اين سايز و در اين كلاس. از ديگر ويژگي هاي مثبت اين خودرو مي توان به سيستم تعليق نرم آن اشاره كرد كه با توجه به كيفيت جاده ها و خيابان هاي كشورمان اهميتي دوچندان پيدا مي كند. البته اين سيستم تعليق نرم به حدي به هندلينگ خودرو لطمه زد كه حركت پايه خودرو در پيچ ها كاملا احساس مي شود اما با اين وجود چسبندگي 315 قابل قبول و پاسخگو است.

 

 

 

تجهيزات و رقبا

همانطور كه گفته شد، ام وي ام 315 در نسخه جديد اسپرت از سال 2017 در دو مدل لوكس و عالي به بازار عرضه شده است، اما مدتي است كه مديران خودرو فقط در بالاترين تيپ، يعني اكسلنت، 315 را عرضه مي كنند. خبري از انواع ديگر نيست بنابراين در اينجا به تجهيزات مدل اكسلنت اشاره مي كنيم كه به اصطلاح مدل فول آپشن است و شامل تجهيزاتي مانند صفحه نمايش لمسي هفت اينچي، ناوبري، بلوتوث، كيت بدنه اسپرت، سيستم صوتي شش بلندگو، آينه و پنجره هاي برقي ، سنسور سرعت عقب، صندلي هاي چرمي، حاشيه آلومينيومي و مزيت دوربين معكوس. اما رقباي مستقيم اين خودرو رنو ساندرو و برليانس H320 هستند كه هر دو خودروهاي محبوبي هستند ضمن اينكه دنا پلاس نيز مي تواند گزينه خوبي در اين رنج قيمتي باشد.

فروشگاه اينترنتي ديجي كار وارد كننده و تامين كننده تمامي قطعات بدنه، جلوبندي،موتوري و چراغ هاي انواع مدل هاي برند چري ( ام وي ام ) مي باشد كه ميتوانيد فقط با يك تماس لوازم خود را در سراسر كشور تحويل بگيريد. فروشگاه ديجي در قلب بازار تهارن و در بورس لوازم يدكي فروشان قرار دارد كه ميتوانيد با خيالي آسوده هرآنچه نياز داريد را تهيه كنيد، آدرس فروشگاه خيابان اميركبير خيابان ملت كوچه ميرشريفي پاساژ آرمان خودرو طبقه اول پلاك76 و تلفن هاي فروشگاه 02136058442 و 02136055408 مي باشد.

منبع: پايگاه خبري نشان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۹:۲۱ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)

چطور اصطلاح ها زبان انگليسي را ياد بگيرم؟

"و اينجا فكر ميكردم كه "گذشته ي كامل سخته كه ياد بگيرم... قبل از اين بود كه سعي كنم از عبارات و اصطلاح هاي مختلف استفاده كنم...» و ما به تو احساس ميكنيم . تلاش براي پيدا كردن آنچه اصطلاح ها به معناي دشوار است، و بنابراين دانستن هر چند وقت يكبار به استفاده از فعل هاي phrasal و تصميم گيري كه مهم ترين فعل هاي phrasal هستند.

 

گاهي اوقات، شما واقعا نياز به پيدا كردن بهترين مدرسه زبان انگليسي در كاليفرنيا و شروع به گرفتن درس. با اين حال، در زمان هاي ديگر، تنها چيزي كه شما نياز داريد، برخي از استيضاح است، و ما مي توانيم آن را فراهم كنيم، مشكلي نيست.

 

آيا بايد تمام اصطلاح ها را ياد بگيرم؟

 

نه، مجبور نيستي همه ي اصطلاح ها رو ياد بگيري. آنقدر از آنها وجود دارد كه يادگيري همه آنها تقريبا غير ممكن خواهد بود.

 

كه گفته مي شود، شما احتمالا تعجب اگر نه همه، پس چند نفر بايد ياد بگيرند؟ خب، يه جورايي فرديه، نه انگار كه تعداد مجموعه اي از اصطلاح ها وجود داشته باشه كه بدونن توسط دپارتمان زبانشناسي دانشگاه كاليفرنيا نوشته شده.

توصيه ما اين است كه آنهايي را كه مي توانيد در مكالمه روزمره از آنها استفاده كنيد ياد بگيريم. سعي نكنيد برخي از اصطلاح ها و عبارات را فقط به اين دليل ياد بگيريد كه اگر قرار است بدون وضعيتي باشيد كه از آنها در آن استفاده كنيد، باحال به نظر مي روند.

 

اين بدان معناست كه شما آزادانه مي توانيد دور ماندن از "به گلابي شكل"، و در آغوش "تكه هاي كيك" و "شانه سرد". اصطلاح ها قرار است علاوه بر خوب به نظر مي رسد مفيد باشد، و شما بايد خودتان را با آن قانون هدايت كنيد.

 

چگونه مي توانم اصطلاح ها و عبارات را به زبان انگليسي ياد بگيرم؟

 

هنگامي كه آن را به يادگيري برخي از اصطلاحات زبان انگليسي مي آيد، ما توصيه ساده، در عين حال موثر سه شاخه رويكرد هر مي تواند به صورت روزانه استخدام:

 

آن را بشنويد - ابتدا بايد يك عبارت جديد را بشنويد يا بخوانيد يا به هر طريق ديگري با آن در تماس قرار بگيريد. به منظور ادويه واژگان خود را با اصطلاح ها و عبارات، شما ابتدا بايد به طور مداوم در prowl براي آنها باشد.

 

 

چگونه اصطلاح ها و عبارات را به راحتي حفظ مي كنيد؟

 

با اينكه به نظر مي رسد برخي عبارات و اصطلاح ها براي حفظ آن كاملاً حيله و تزوير هستند، اما هميشه لازم نيست اينطور باشد. برخي از ترفندها است كه مي تواند به شما كمك كند آنها را به سرعت و به راحتي ياد بگيرند و در اينجا بهترين آنها وجود دارد:

 

زمينه، نه فقط معنا - وقتي اصطلاح يا عبارتي را مي بينيد، فقط سعي نكنيد معنا را به ياد بياورد، بلكه به زمينه هم توجه كنيد. اين كار به درك بهتر اصطلاح كمك مي كند و راحت تر آن را به ياد بياورد.

    دفتر خاطرات از اصطلاح ها -- به نظر مي رسد مانند كار بيش از حد ، ما مي دانيم ، اما براي پيگيري تمام اصطلاح هاي خود را شما نياز به ايجاد يك ليست از آنها ، و يا ، حتي بهتر ، دفتر خاطرات. شما حتي مي توانيد آنها را بر اساس وضعيتي كه در آن شما آنها را استفاده كنيد مرتب سازي, كه باعث مي شود كل روند سرگرم كننده تر و ارزشمند.

بيت به بيت - هنگامي كه صحبت از اصطلاح ها و عبارات مي شود، هرگز سعي كنيد بسياري از آنها را به يكباره ياد بگيريد. فقط جواب نميده و تو به سرعت همه شون رو فراموش ميكني يادگيري يك زن و شوهر در يك زمان، و تنها در رفتن به آنهايي كه جديد هنگامي كه شما مطمئن شما آنهايي كه قبلي حفظ شده است.

تجسم آنها - هنگام يادگيري اصطلاح ها، تلاش براي تجسم معاني آنها و اتصال آن تصاوير ذهني به معناي آنها مي تواند راه درازي را در كمك به يادگيري سريع آنها پيش برود.

كاوش در تاريخ -- در نهايت ، شما مي توانيد سعي كنيد كاوش چگونه بيان آمد. اين سرگرم كننده است، شامل انجام كمي از كار كارآگاه سبك و، هنگامي كه شما در مورد منشاء بيان، شانس شما آن را فراموش نكنيد.

s2_xm9f.png

 

 

بهترين مدرسه زبان انگليسي براي حضور در كاليفرنيا براي يادگيري اصطلاح ها چيست؟

 

اگر شما هنوز هم مي خواهم براي دريافت برخي از كمك در يادگيري عبارات، عبارات، و عبارات، ما مي خواهم به شما در مسير درست اشاره - به سمت كالج زبان انگليسي است. ما يك مدرسه زبان هستيم كه به كاركنان، امكانات و برنامه درسي اش افتخار مي كنيم و با كمك ما اصطلاح ها را در يك جيف ياد مي گيريد. اگر شما به دنبال بيرون رفتن به نقطه لوما را به استراحت از تمام cramming، چرا توسط مدرسه ما در راه وجود دارد متوقف نمي شود و ببينيد كه چگونه ما مي توانيم به شما كمك كند؟ ما منتظريم!

 

http://s.ecmaps.de/YMK5c

 

https://cutt.ly/1ITC8pz

 

https://is.gd/SvfKvH

 

 

 

دانلود نمونه سوالات First Friends 1 | فرست فرندز 1 - ديجي‌ زبان

دانلود نمونه سوالات First Friends 2 | فرست فرندز 2 - ديجي‌ زبان

دانلود نمونه سوالات First Friends 3 | فرست فرندز 3 - ديجي‌ زبان

دانلود نمونه سوالات Summit 1 A+B | ويرايش سوم - ديجي‌ زبان

دانلود نمونه سوالات Summit 2 A+B | ويرايش سوم - ديجي‌ زبان

دانلود نمونه سوالات Top Notch 1 A+B | تاپ ناچ 1 - ديجي‌ زبان

دانلود نمونه سوالات Top Notch 2 A+B | تاپ ناچ 2 - ديجي‌ زبان

دانلود نمونه سوالات Top Notch 3 A+B | تاپ ناچ 3 - ديجي‌ زبان

دانلود نمونه سوالات Top Notch Fundamentals A+B - ديجي‌ زبان

دانلود نمونه سوالات Touchstone 3 | تاچ‌ استون 3 - ديجي زبان

 

منبع: https://www.englishcollege.com/how-learn-english-idioms-phrases-memorize-easily

https://mub.me/fXzY

https://justpaste.it/3izl5

https://www.atlasobscura.com/users/mistywatts8

https://trello.com/mistywatts

https://www.diigo.com/user/mistywatts8

https://www.blogtalkradio.com/mistywatts8

https://www.viki.com/users/mistywatts8_104/about

https://visual.ly/users/mistywatts8/portfolio

https://ask.fm/mistywatts89965

http://www.wikidot.com/user:info/misty-watts

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۳:۲۷ توسط:ادب موضوع: نظرات (0)